CurSe Skrevet 30. mai 2014 Skrevet 30. mai 2014 Fra tid til annen liker jeg å ta en tur innom Imgur.com for å se på morsomme bilder, men det slår aldri feil at nettet/browseren blir veldig treg etter en stund. Hva kommer det av? La oss si at de første 30 bildene går helt fint å laste inn, både gif og jpg laster raskt. Etter 30 bilder begynner det å gå tregere og tregere for hvert bilde, og det samme skjer i andre faner jeg har åpen. Til slutt går alt tregt som sirup, men det kan fikses ved å lukke Imgur-fanen. Jeg har prøvd å se på ytelsen i oppgavebehandling når det går skikkelig tregt, men har en god del ledig minne igjen og CPU'en er knapt i bruk. Jeg bruker Firefox 29.0.1 for øyeblikket.
myhken Skrevet 30. mai 2014 Skrevet 30. mai 2014 Har du prøvd med andre nettlesere da? Bare for å se om det er et firefox problem eller noe annet på pcen din.
CurSe Skrevet 31. mai 2014 Forfatter Skrevet 31. mai 2014 Prøvde i Chrome og hittil har det ikke vært noen problemer. Ser ut til at Chrome blir brukt til Imgur fremover
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå