Gå til innhold

Slik blir TV i 2025, ifølge Netflix


Anbefalte innlegg

Gjest Bruker-292501

Du høres ut som de som mente at internett var no dumme greier som aldri kom til å bli populært.

Nei det gjør jeg ikke, nett tv er et alternativ, vanlig ser man på tv. Folk sa man ville ha svevende bilder i fremtiden men det har ikke skjedd, alle datamaskiner sprengte heller ikke i 2000

Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse

Det ER jo VANLIG TV!!!
Forskjellen er at det kommer i en annen kabel, har flere muligheter og du samtidig kan bruke "boksen" til alt fra å lese VG, surfe, Spille spill, lese E-post, høre på nettradio, Spotify osv. Og gjerne som vi har gjort det, med lyden rett i surround forsterker med optisk kabel. Da får man også veldig bra lyd! Men hver sin smak!

Svevende biler kommer garantert i fremtiden!

Endret av Xkr%#^+*
Lenke til kommentar
Gjest Bruker-292501

Det ER jo VANLIG TV!!!

Forskjellen er at det kommer i en annen kabel, har flere muligheter og du samtidig kan bruke "boksen" til alt fra å lese VG, surfe, Spille spill, lese E-post, høre på nettradio, Spotify osv. Og gjerne som vi har gjort det, med lyden rett i surround forsterker med optisk kabel. Da får man også veldig bra lyd! Men hver sin smak!

 

Svevende biler kommer garantert i fremtiden!

Dem kan faktisk lage svevende biler men det vil bli for dyrt med bensin og veldig miljø skadelig med alt avfallet. Har jeg sett på tv i en nyhets sending eller noe et par år siden

 

Jeg er en vane person, jeg liker ting slik de er, jeg hater forandringer:)

Lenke til kommentar

Lurer på hvor langt du blir hengende bak i fremtiden da når du ikke godtar at menneskeheten går videre, og da forandrer seg.

 

På den andre siden ser jeg ikke hvordan små tv-serier skal overleve dersom alt blir streaming. Når jeg ser på tv hos dama (eneste stedet) så blar jeg til jeg finner noe. Gjør jeg ikke det, setter jeg på noe tilfeldig. Slik blir jeg introdusert til nye ting. Mens på netflix f.eks så ser jeg bare på de populære seriene og filmene som jeg kjenner til fra før.

 

Jeg liker forøvrig like mye av både streaming og live tv. Begge har fordeler og ulemper.

Endret av BananLaks
Lenke til kommentar
Gjest Bruker-292501

Lurer på hvor langt du blir hengende bak i fremtiden da når du ikke godtar at menneskeheten går videre, og da forandrer seg.

 

På den andre siden ser jeg ikke hvordan små tv-serier skal overleve dersom alt blir streaming. Når jeg ser på tv hos dama (eneste stedet) så blar jeg til jeg finner noe. Gjør jeg ikke det, setter jeg på noe tilfeldig. Slik blir jeg introdusert til nye ting. Mens på netflix f.eks så ser jeg bare på de populære seriene og filmene som jeg kjenner til fra før.

 

Jeg liker forøvrig like mye av både streaming og live tv. Begge har fordeler og ulemper.

Man har alltid sett serier og filmer på tv, hvorfor skal det forandre seg nå?

Lenke til kommentar

 

 

Lurer på hvor langt du blir hengende bak i fremtiden da når du ikke godtar at menneskeheten går videre, og da forandrer seg.

 

På den andre siden ser jeg ikke hvordan små tv-serier skal overleve dersom alt blir streaming. Når jeg ser på tv hos dama (eneste stedet) så blar jeg til jeg finner noe. Gjør jeg ikke det, setter jeg på noe tilfeldig. Slik blir jeg introdusert til nye ting. Mens på netflix f.eks så ser jeg bare på de populære seriene og filmene som jeg kjenner til fra før.

 

Jeg liker forøvrig like mye av både streaming og live tv. Begge har fordeler og ulemper.

Man har alltid sett serier og filmer på tv, hvorfor skal det forandre seg nå?
fordi alt forandrer seg? Før så man heller ikke på tv, fordi det eksisterte ikke. Så forandret alt seg og du fikk tv i stua di.
Lenke til kommentar

@Winza

Fordi ting alltid utvikler og forandrer seg...

Men skjønner ikke helt hva du mener med "på TV"

Man ser fortsatt på TV. Være seg om det er NRK, eller Netflix. Man KAN koble en Android Mini PC til en TV skjerm, eller en hvilken som helst annen skjerm med HDMI inngang..
Hovedforskjellen er
a) Det kommer fra en annen "boks". Denne boksen kan man bruke til langt mer enn tidligere. Om du ønsker å se f. eks NRK slik du alltid har gjort, ja så gjør du det med en Android Mini PC også.
b) Det kommer gjennom en annen kabel. Altså samme kabel som du får Internett gjennom.

 

Hva er forskjellen? Bortsett fra bedre utvalg, større valgfrihet, og at man kan bruke boksen til mer enn før.
Jeg klarer rett og slett ikke å se noen ulemper her. Det finnes utrolig mange kanaler man kan se på denne måten. Både Norske og utenlandske. Jeg vil heller selv velge hvilke kanaler jeg skal se på, enn at GET eller noen andre tilbyr meg en pakke hvor jeg må se de kanalene de har bestemt skal være i denne pakken.

Endret av Xkr%#^+*
Lenke til kommentar

Ja glemte å nevne det med reklame. Det er utrolig deilig å slippe det!

Med den nye MiniX X8-H har man også mer enn nok datakraft til å spille f. eks bilspill som Asphalt8. Så da får man jo brukt boksen til flere ting!

Endret av Xkr%#^+*
Lenke til kommentar
Gjest Bruker-292501

 

 

Lurer på hvor langt du blir hengende bak i fremtiden da når du ikke godtar at menneskeheten går videre, og da forandrer seg.

 

På den andre siden ser jeg ikke hvordan små tv-serier skal overleve dersom alt blir streaming. Når jeg ser på tv hos dama (eneste stedet) så blar jeg til jeg finner noe. Gjør jeg ikke det, setter jeg på noe tilfeldig. Slik blir jeg introdusert til nye ting. Mens på netflix f.eks så ser jeg bare på de populære seriene og filmene som jeg kjenner til fra før.

 

Jeg liker forøvrig like mye av både streaming og live tv. Begge har fordeler og ulemper.

Man har alltid sett serier og filmer på tv, hvorfor skal det forandre seg nå?
fordi alt forandrer seg? Før så man heller ikke på tv, fordi det eksisterte ikke. Så forandret alt seg og du fikk tv i stua di.

 

Tv har eksistert siden minst 40 tallet så det blir feil sammenligning

 

@Winza

 

Fordi ting alltid utvikler og forandrer seg...

 

Men skjønner ikke helt hva du mener med "på TV"

Man ser fortsatt på TV. Være seg om det er NRK, eller Netflix. Man KAN koble en Android Mini PC til en TV skjerm, eller en hvilken som helst annen skjerm med HDMI inngang..

Hovedforskjellen er

a) Det kommer fra en annen "boks". Denne boksen kan man bruke til langt mer enn tidligere. Om du ønsker å se f. eks NRK slik du alltid har gjort, ja så gjør du det med en Android Mini PC også.

b) Det kommer gjennom en annen kabel. Altså samme kabel som du får Internett gjennom.

 

Hva er forskjellen? Bortsett fra bedre utvalg, større valgfrihet, og at man kan bruke boksen til mer enn før.

Jeg klarer rett og slett ikke å se noen ulemper her. Det finnes utrolig mange kanaler man kan se på denne måten. Både Norske og utenlandske. Jeg vil heller selv velge hvilke kanaler jeg skal se på, enn at GET eller noen andre tilbyr meg en pakke hvor jeg må se de kanalene de har bestemt skal være i denne pakken.

Som nevnt nedenfor

 

Den største fordelen er reklamefri titting. Og innholdet starter når DU vil.

Jeg liker reklame, man får jo sett ting som er på tilbud og slikt. Det hadde ikke blitt noe kjekt vist man bare selv skulle velge hva man ville se, det er jeg ikke interesert i. Det er ikke noe bestemt jeg bare vil se, jeg liker å bare la tven stå på hele dagen og se litt av hvert og også ha den på i bakgrunnen mens jeg sitter på pcen

 

Ja glemte å nevne det med reklame. Det er utrolig deilig å slippe det!

Med den nye MiniX X8-H har man også mer enn nok datakraft til å spille f. eks bilspill som Asphalt8. Så da får man jo brukt boksen til flere ting!

Reklame er jo digg:) Vist du ser bortifra den gørr irriterendes lano reklamen...

 

Man får jo også sett klipp av hva som skal skje neste episode i tv serier du følger med på og det er også slik du blit infomert om en ny tv serie som kommer via reklame

 

Er det ikke reklame så tjener kanalene ikke penger og da blir det ikke noen flere tv serier:)

Lenke til kommentar

Poster i tråden er er flyttet i det sorte hullet til forumet. Det er ikke ønskelig at man diskuterer om noen er et troll i tråden da dette fører til unødvendig persondiskusjon. Vennligst unngå dette videre. Det er derfor bedre å bruke "Rapporter"-knappen slikt at slikt blir luket ut fra tråden..

 

Reaksjoner på dette skal som vanlig ikke kommenteres i tråden men kan gjerne tas på https://www.diskusjon.no/index.php?s=b5770b344f75925a57cf672f34bd93db&&app=members&module=messaging&section=send&do=form&preview=1&_from=quickPM&fromMemberID=1713”'>Personlig Melding. Tilbakemelding av generell karakter kan gjøres i Tilbakemeldinger om forumet.

Lenke til kommentar
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...