Gå til innhold
Trenger du skole- eller leksehjelp? Still spørsmål her ×

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

Så lenge du jobber jevnt med faget, er aktiv i timene og følger med og tar hensyn til å lære deg det du går glipp av raskest som mulig, skal du nok greie deg! Siden du har en grei karakter i p-matte, antar jeg at det skyldes bare latskap og ikke det at du har noe slags angst for tall, og dermed vil ikke s1-matte være så vanskelig med arbeid. Lykke til :)

Lenke til kommentar

Så lenge du jobber jevnt med faget, er aktiv i timene og følger med og tar hensyn til å lære deg det du går glipp av raskest som mulig, skal du nok greie deg! Siden du har en grei karakter i p-matte, antar jeg at det skyldes bare latskap og ikke det at du har noe slags angst for tall, og dermed vil ikke s1-matte være så vanskelig med arbeid. Lykke til :)

Takktakk! Må nok skylde på latskap ja, jeg får veldig lite gjort både på skolen og hjemme. Men siden gammel vane er vond å vende er det nok ingen garanti for at jeg makter å jobbe noe mer med matten til høsten heller :S

 

Ifølge mensa.no sin hjemmetest har jeg en grei iq på 123, så matte bør vel eeeegentlig ikke være noe problem for meg? Ihvertfall ikke noe som er på et såpass lavt nivå som p-matte, så i teorien burde jeg vel makte s-matte, selv om jeg kanskje ikke får en karakter som er høyere enn 3 der heller :hmm:

Lenke til kommentar

Jeg hadde selv P-matte i fjor, og har S-matte nå. Fikk 4 i P-matte, grunnet ren latskap. Ender opp med 4 i S-matte i år, jeg får 5 om jeg gjør det veldig godt på en prøve i morgen. Dette kommer av at jeg har prøvd å jobbe noe med faget, jeg har ihvertfall prøvd å lære meg noe i år i motsetning til i fjor.

 

Jegt vil tro at enhver som prøver å lykkes i S-matte, vil klare det, selv om du ikke ender opp med toppkarakter.

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...