Gå til innhold
Trenger du skole- eller leksehjelp? Still spørsmål her ×

[Løst] Skriftlig eksamen i norsk hovedmål Vg3 - 28. mai 2014


Anbefalte innlegg

Gjest Slettet+45613274

De bruker et program ja, som søker gjennom en stor database, inkludert tidligere leverte oppgaver. En i klassen strøk på tentamen (vel å merke) fordi han kopierte 1 setning, så jeg ville vært skeptisk.

Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse

De bruker et program ja, som søker gjennom en stor database, inkludert tidligere leverte oppgaver. En i klassen strøk på tentamen (vel å merke) fordi han kopierte 1 setning, så jeg ville vært skeptisk.

 

Stryk på grunn av én kopiert setning? Er ikke det litt drøyt?

 

Jeg har et spørsmål rundt dette. Jeg skrev en setning som var nokså lik som en jeg fant på wikipedia. Jeg brukte fotnote etter setningen og listet opp kilden på kildelisten min. Er det da i orden?

Lenke til kommentar
  • 3 uker senere...

Nå er det ikke lenge igjen til sensur blir offentliggjort.... 5 dager er det vel?Jeg gruer meg noe voldsomt. Jeg spekulerer i om jeg bør klage dersom det går dårlig. Jeg har allerede snakket med norsklæreren min, så han har gitt en liten pekepinn på hvor han tror jeg havner. Dersom man ber om begrunnelse utsettes vel klagefristen? Er det noen som kjenner noen som har klaget på skriftlig eksamen i norsk?

Lenke til kommentar

 

[quote name="matte geek" post="21752090" timestamp="1403114859"

 

Jeg fikk stryk, skuffet. Burde jeg klage?

Stryk? Hufff.. hvordan klarte du det om jeg får lov til å spørre? Vet at du skrev en ganske lang A del, men du skakke stryke pga det??

. Jeg skrev ca 165-70 i del A, regnet med at det er greit med tanke på at jeg har gjort det i tentamene .
Lenke til kommentar

 

 

 

[quote name="matte geek" post="21752090" timestamp="1403114859"

 

Jeg fikk stryk, skuffet. Burde jeg klage?

Stryk? Hufff.. hvordan klarte du det om jeg får lov til å spørre? Vet at du skrev en ganske lang A del, men du skakke stryke pga det??

. Jeg skrev ca 165-70 i del A, regnet med at det er greit med tanke på at jeg har gjort det i tentamene .

Herregud, du ga meg hjerteinfarkt!!!!

  • Liker 1
Lenke til kommentar

Jeg håper virkelig at jeg ikke stryker med tanke på hva jeg fikk i standpunkt, men man vet aldri. Det var ikke meningen å skremme dere, men jeg som kjeder meg. Er både nervøs og engstelig.

 

Det har vært en veldig lang vente-uke for meg òg. Er sykt spent på morgendagen. Sitter nok oppe til langt på natt bare så jeg kan våkne til resultatene kl12 i morgen. Stryker jeg på norsken må jeg gå et år til og det suger intensivt.

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...