matte geek Skrevet 16. mai 2014 Skrevet 16. mai 2014 (endret) Jeg er litt nysgjerrig på hva dere andre her kom opp i til skriftlig eksamen (VGS). Gjerne skriv en kommentar på om du er fornøyd eller ikke og hva slags karakter du satser. Jeg går i VG3. Jeg kom opp i norsk HM (selvfølgelig), kjemi 2 og r2. Jeg er helt passe fornøyd. Jeg satser 5 på eksamene. Endret 16. mai 2014 av matte geek
The Redmen Skrevet 16. mai 2014 Skrevet 16. mai 2014 Hei! Jeg går VG2 og kom opp i Spansk 2! Er egentlig godt fornøyd. Håpet på R1 skriftlig eller Spansk 2 skriftlig. Håpet på å unngå muntlig! Satser på 5 jeg også, men tror sjansene for 5 hadde vært større om jeg kom opp i R1, men men Lykke til, alle sammen
Gjest Bruker-182691 Skrevet 16. mai 2014 Skrevet 16. mai 2014 (endret) I fjor kom jeg opp i Norsk (4), Matematikk R2 (5), Fysikk 2 (5) og Norskmuntlig (5). I vg2 kom jeg opp i Spansk 2 (2)............. Endret 16. mai 2014 av Bruker-182691
ja takk Skrevet 16. mai 2014 Skrevet 16. mai 2014 Går i VG1 og kom opp i INGENTING. Er kjempefornøyd, siden alle de andre kom opp i engelsk. Jeg er ikke så flink i engelsk, så derfor er veldig fornøyd med det
Gjest Bruker-182691 Skrevet 16. mai 2014 Skrevet 16. mai 2014 (endret) Hei! Jeg går VG2 og kom opp i Spansk 2! Er egentlig godt fornøyd. Håpet på R1 skriftlig eller Spansk 2 skriftlig. Håpet på å unngå muntlig! Satser på 5 jeg også, men tror sjansene for 5 hadde vært større om jeg kom opp i R1, men men Lykke til, alle sammen Jeg tror du får noe mellom stryk og 3. Det er jalla sensorer. Det er heller aldri vanlig at folk kommer opp i muntlig da det koster mer penger. Endret 16. mai 2014 av Bruker-182691
Gjakmarrja Skrevet 16. mai 2014 Skrevet 16. mai 2014 Det blir r2 og norsk hovedmål på meg. Får jeg 4 på begge ender jeg på 67.5. Oh yes.
The Redmen Skrevet 16. mai 2014 Skrevet 16. mai 2014 Hei! Jeg går VG2 og kom opp i Spansk 2! Er egentlig godt fornøyd. Håpet på R1 skriftlig eller Spansk 2 skriftlig. Håpet på å unngå muntlig! Satser på 5 jeg også, men tror sjansene for 5 hadde vært større om jeg kom opp i R1, men men Lykke til, alle sammen Jeg tror du får noe mellom stryk og 3. Det er jalla sensorer. Det er heller aldri vanlig at folk kommer opp i muntlig da det koster mer penger. Wow. Tusen takk. Du vet vel alt om mine spanskkunnskaper, så ja. Er vel bare å belage seg på en dritt karakter. Takk for oppmuntringa, dude!
Gjest bruker-343576 Skrevet 16. mai 2014 Skrevet 16. mai 2014 Går i VG1, kom ikke opp i noe skriftlig. :) Håper veldig på at jeg slipper muntlig og, vet ikke om det er større sjanse for å komme opp i muntlig enn å ikke komme opp i det :hm:
Meridies Skrevet 16. mai 2014 Skrevet 16. mai 2014 (endret) Går i VG1, kom ikke opp i noe skriftlig. :) Håper veldig på at jeg slipper muntlig og, vet ikke om det er større sjanse for å komme opp i muntlig enn å ikke komme opp i det :hm: Det er 20 % sannsynlighet for å komme opp i vg1, enten det er muntlig eller skriftlig. Derfor er det større sannsynlighet for å ikke komme opp. Kom heller ikke opp i skriftlig, så satser på å ikke komme opp i muntlig heller. Endret 16. mai 2014 av Meridies
Battaman Skrevet 16. mai 2014 Skrevet 16. mai 2014 Hei! Jeg går VG2 og kom opp i Spansk 2! Er egentlig godt fornøyd. Håpet på R1 skriftlig eller Spansk 2 skriftlig. Håpet på å unngå muntlig! Satser på 5 jeg også, men tror sjansene for 5 hadde vært større om jeg kom opp i R1, men men Lykke til, alle sammen Jeg tror du får noe mellom stryk og 3. Det er jalla sensorer. Naa, jeg fikk 5 i tysk muntlig i 3. klasse, på arket til sensor sto det 6/5 med en sirkel rundt 5-tallet, fikk så vidt 4 i standpunkt, antar det skyldes at læreren "glemte" å rette siste tentamen for at den ikke skulle trekke meg ned.
Gjest Bruker-182691 Skrevet 16. mai 2014 Skrevet 16. mai 2014 Hei! Jeg går VG2 og kom opp i Spansk 2! Er egentlig godt fornøyd. Håpet på R1 skriftlig eller Spansk 2 skriftlig. Håpet på å unngå muntlig! Satser på 5 jeg også, men tror sjansene for 5 hadde vært større om jeg kom opp i R1, men men Lykke til, alle sammen Jeg tror du får noe mellom stryk og 3. Det er jalla sensorer. Det er heller aldri vanlig at folk kommer opp i muntlig da det koster mer penger. Wow. Tusen takk. Du vet vel alt om mine spanskkunnskaper, så ja. Er vel bare å belage seg på en dritt karakter. Takk for oppmuntringa, dude! Jeg er ikke en dude, jeg er en doge. #hard2tame Hei! Jeg går VG2 og kom opp i Spansk 2! Er egentlig godt fornøyd. Håpet på R1 skriftlig eller Spansk 2 skriftlig. Håpet på å unngå muntlig! Satser på 5 jeg også, men tror sjansene for 5 hadde vært større om jeg kom opp i R1, men men Lykke til, alle sammen Jeg tror du får noe mellom stryk og 3. Det er jalla sensorer. Naa, jeg fikk 5 i tysk muntlig i 3. klasse, på arket til sensor sto det 6/5 med en sirkel rundt 5-tallet, fikk så vidt 4 i standpunkt, antar det skyldes at læreren "glemte" å rette siste tentamen for at den ikke skulle trekke meg ned. Det er ikke de samme sensorene i tysk og spansk, med mindre de spanske har slutta å rotte seg sammen er det fortsatt like vanskelig å få riktig karakter.
hurdava Skrevet 16. mai 2014 Skrevet 16. mai 2014 Går i VG1, og måtte jo selvfølgelig komme opp. I matte. Var så lite gira på dette nå, og hadde forberedt meg på å ta ferie, men får vel bare gjøre det beste ut av det. Noe annet enn 6-er ville vært skuffende. 1
crazylazyboy Skrevet 16. mai 2014 Skrevet 16. mai 2014 Går VG2 og har fortsatt ikke hatt eksamen på vidregående
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå