Unknownuser Skrevet 20. mai 2014 Rapporter Del Skrevet 20. mai 2014 Kunne man ikke oppdikte på 3D da? Stod bare at man skulle skrive en tekst relatert til bilde med et par punkter du skulle være innom? Det var det jeg gjorde, kan ha bommet veldig på oppgaven jeg da isåfall - håper jeg ikke gjorde det. Oppdiktet alt jeg på 3D. Lenke til kommentar
StilleVann Skrevet 20. mai 2014 Rapporter Del Skrevet 20. mai 2014 (endret) Noen som vet når vi får karakterene? Det er fellessensur 17. juni. Da møtes sensorene og bestemmer karakteren. Regner med at vi får vite karakteren via. faglærer dagen etter, 18. juni, i og med at vi får vitnemålet 19.juni. Endret 20. mai 2014 av StilleVann Lenke til kommentar
Wipsy Skrevet 20. mai 2014 Rapporter Del Skrevet 20. mai 2014 Jeg vet ikke, jeg syns oppgavene var dårlig formulert og forklart, tidligere år her de vært mye bedre laget. Tror nok ikke du kan få feil med å dikte opp, for det stod ikke noe om at du ikke kunne det. Men hvordan fikk du inn siste punktet om å "diskutere" "raseproblemene" i USA? Jeg tok også den oppgaven, men diktet ikke opp. Først beskrev jeg bildet og hva som skjedde, så skrev jeg hva jeg trodde en av de tenkte og så på en måte "analyserte" jeg det og ga forklaring til hva som kunne være årsaken til raseproblemene i USA. 1 Lenke til kommentar
Gluestick Skrevet 20. mai 2014 Rapporter Del Skrevet 20. mai 2014 Synes det gikk veldig bra jeg. Valgte oppgave 3B og den var perfekt for meg. Fikk reflektert veldig mye rundt denne oppgaven. Resten gikk også veldig fint Lenke til kommentar
Navis Skrevet 20. mai 2014 Rapporter Del Skrevet 20. mai 2014 Skrev tilsammen 2000 ord på 6 sider. Valgte da oppgave 3B som jeg følte gikk ganske bra! Lenke til kommentar
Tomas1998 Skrevet 20. mai 2014 Rapporter Del Skrevet 20. mai 2014 Tok oppgave 3A. Teksten ble litt oppbygget som et intervju, samtidig som det var en slags "diskusjon". Ble ferdig klokken 15:05 (hadde utvidet eksamenstid) Lenke til kommentar
IdaMarie Skrevet 20. mai 2014 Rapporter Del Skrevet 20. mai 2014 (endret) Glemte a lage meg en bruker igår hehe.. Men følgte med på hva dere skrev Fikk bruk for noe av det som ble posta Noen som har interesse med å få se min besvarelse? ^^ Har lyst på tilbakemeldinger. Er nok ikke den beste tror jeg da men Veldig dumt å poste den på internett da du da kan risikere å få stryk pga plagiat. Endret 20. mai 2014 av IdaMarie Lenke til kommentar
Korra_98 Skrevet 20. mai 2014 Rapporter Del Skrevet 20. mai 2014 Glemte a lage meg en bruker igår hehe.. Men følgte med på hva dere skrev Fikk bruk for noe av det som ble posta Noen som har interesse med å få se min besvarelse? ^^ Har lyst på tilbakemeldinger. Er nok ikke den beste tror jeg da men Veldig dumt å poste den på internett da du da kan risikere å få stryk pga plagiat.Bra du sa Dumme meg Lenke til kommentar
Skoleelevis Skrevet 20. mai 2014 Forfatter Rapporter Del Skrevet 20. mai 2014 Kan ikke trådstarter lage en sånn slags undersøkelse på hvilken oppgave folk svarte på. Sånn at undersøkelsen står på forsiden. Jeg kan også lage en men mange flere vil se den, og svare om den står på forsiden. Tenker på sånn de har gjort på tidligere tråder med nogenlunde samme tema. Alla dette: https://www.diskusjon.no/index.php?showtopic=1514006&page=42&&do=findComment&comment=21549396 Skrev selv oppgave 3A, skrev 7 sider og rundt 1800 ord, og greit fornøyd. Rakk ikke se så bra jeg kunne ønsket men men God idé, men jeg er relativt ny her. Noen som vet hvordan man gjør det? Lenke til kommentar
Unknownuser Skrevet 20. mai 2014 Rapporter Del Skrevet 20. mai 2014 Jeg vet ikke, jeg syns oppgavene var dårlig formulert og forklart, tidligere år her de vært mye bedre laget. Tror nok ikke du kan få feil med å dikte opp, for det stod ikke noe om at du ikke kunne det. Men hvordan fikk du inn siste punktet om å "diskutere" "raseproblemene" i USA? Jeg tok også den oppgaven, men diktet ikke opp. Først beskrev jeg bildet og hva som skjedde, så skrev jeg hva jeg trodde en av de tenkte og så på en måte "analyserte" jeg det og ga forklaring til hva som kunne være årsaken til raseproblemene i USA. Det punktet fikk jeg noen problemer med, ja. Jeg tror jeg skrev om to venner som møtte de to mørkhudede personene, og deretter diskuterte dem. Men altså det bilde var fra Chicago om jeg ikke tar helt feil, og vel jeg fikk ikke fullført det punktet så bra Lenke til kommentar
IdaMarie Skrevet 21. mai 2014 Rapporter Del Skrevet 21. mai 2014 Glemte a lage meg en bruker igår hehe.. Men følgte med på hva dere skrev Fikk bruk for noe av det som ble posta Noen som har interesse med å få se min besvarelse? ^^ Har lyst på tilbakemeldinger. Er nok ikke den beste tror jeg da men Veldig dumt å poste den på internett da du da kan risikere å få stryk pga plagiat.Bra du sa Dumme meg Er nok litt ille å ikke få eksamens karakter i forhold til videregående Lenke til kommentar
lauralekaj Skrevet 21. mai 2014 Rapporter Del Skrevet 21. mai 2014 "Not everyone can have such an impact on the world as some of the people you read about in the prepartion material. Change can also occur through small steps" Create a text in which you talk about small steps you could take to make a change.Choose a suitable title and type of textDette var da altså B, og da skrev om jeg hadde forandret veldig fordi jeg ble da voldatt da jeg kom i fengsel. Jeg var alltid god og omtekesom mot min mor og bror. Men jeg drar til fengsel, og siden jeg blir voldtatt. Mister jeg all kjerligheten min for dem og endrer meg noe helt sykt. Siden det står velg en type tekst så lagde jeg skjønnlittrær.Håper jeg svarer på oppgaven, ser dette greit ut eller?jeg er så redd for å ikke ha svart på oppgaven vær så snill svar så fort som mulig Lenke til kommentar
Wipsy Skrevet 21. mai 2014 Rapporter Del Skrevet 21. mai 2014 "Not everyone can have such an impact on the world as some of the people you read about in the prepartion material. Change can also occur through small steps" Create a text in which you talk about small steps you could take to make a change. Choose a suitable title and type of text Dette var da altså B, og da skrev om jeg hadde forandret veldig fordi jeg ble da voldatt da jeg kom i fengsel. Jeg var alltid god og omtekesom mot min mor og bror. Men jeg drar til fengsel, og siden jeg blir voldtatt. Mister jeg all kjerligheten min for dem og endrer meg noe helt sykt. Siden det står velg en type tekst så lagde jeg skjønnlittrær. Håper jeg svarer på oppgaven, ser dette greit ut eller? jeg er så redd for å ikke ha svart på oppgaven vær så snill svar så fort som mulig Jeg forstod det som at du skulle skrive om hva du kan gjøre for å gjøre verden til et litt bedre sted å være og hva man kan gjøre for kanskje å fremme menneskerettigheter. Jeg vet ikke om du direkte bommet, men jeg tolket den hvertfall annerledes. Lenke til kommentar
lauralekaj Skrevet 21. mai 2014 Rapporter Del Skrevet 21. mai 2014 "Not everyone can have such an impact on the world as some of the people you read about in the prepartion material. Change can also occur through small steps" Create a text in which you talk about small steps you could take to make a change. Choose a suitable title and type of text Dette var da altså B, og da skrev om jeg hadde forandret veldig fordi jeg ble da voldatt da jeg kom i fengsel. Jeg var alltid god og omtekesom mot min mor og bror. Men jeg drar til fengsel, og siden jeg blir voldtatt. Mister jeg all kjerligheten min for dem og endrer meg noe helt sykt. Siden det står velg en type tekst så lagde jeg skjønnlittrær. Håper jeg svarer på oppgaven, ser dette greit ut eller? jeg er så redd for å ikke ha svart på oppgaven vær så snill svar så fort som mulig Jeg forstod det som at du skulle skrive om hva du kan gjøre for å gjøre verden til et litt bedre sted å være og hva man kan gjøre for kanskje å fremme menneskerettigheter. Jeg vet ikke om du direkte bommet, men jeg tolket den hvertfall annerledes. Kan jeg få trekk? fordi det står jo ikke sånn konkret at jeg skulle skrive om hva jeg kan gjøre slik at verden kan bli ett bedre sted å være. Men slik du tolket er sikkert slik de er ute etter, men de skrev ikke på en spesifikk måte 1 Lenke til kommentar
agst1798 Skrevet 21. mai 2014 Rapporter Del Skrevet 21. mai 2014 "Not everyone can have such an impact on the world as some of the people you read about in the prepartion material. Change can also occur through small steps" Create a text in which you talk about small steps you could take to make a change. Choose a suitable title and type of text Dette var da altså B, og da skrev om jeg hadde forandret veldig fordi jeg ble da voldatt da jeg kom i fengsel. Jeg var alltid god og omtekesom mot min mor og bror. Men jeg drar til fengsel, og siden jeg blir voldtatt. Mister jeg all kjerligheten min for dem og endrer meg noe helt sykt. Siden det står velg en type tekst så lagde jeg skjønnlittrær. Håper jeg svarer på oppgaven, ser dette greit ut eller? jeg er så redd for å ikke ha svart på oppgaven vær så snill svar så fort som mulig Jeg forstod det som at du skulle skrive om hva du kan gjøre for å gjøre verden til et litt bedre sted å være og hva man kan gjøre for kanskje å fremme menneskerettigheter. Jeg vet ikke om du direkte bommet, men jeg tolket den hvertfall annerledes. Kan jeg få trekk? fordi det står jo ikke sånn konkret at jeg skulle skrive om hva jeg kan gjøre slik at verden kan bli ett bedre sted å være. Men slik du tolket er sikkert slik de er ute etter, men de skrev ikke på en spesifikk måte Enig denne oppgave og andre var helt idiotiske. Det står egentlig ikke spesifikt så man kan egentlig skrive hva som helst i 3B. Jeg skrev om det å gi glede, hjelpe og donere kan endre livet til personen. Lenke til kommentar
vrt Skrevet 21. mai 2014 Rapporter Del Skrevet 21. mai 2014 "Jeg skrev om det å gi glede, hjelpe og donere kan endre livet til personen." Jeg skrev også om nettopp dette, i tillegg til at man må passe på naturen. 1 Lenke til kommentar
agst1798 Skrevet 21. mai 2014 Rapporter Del Skrevet 21. mai 2014 Hva får du i engelsk skriftlig karakter? "Jeg skrev om det å gi glede, hjelpe og donere kan endre livet til personen." Jeg skrev også om nettopp dette, i tillegg til at man må passe på naturen. Lenke til kommentar
vrt Skrevet 22. mai 2014 Rapporter Del Skrevet 22. mai 2014 Hva får du i engelsk skriftlig karakter? "Jeg skrev om det å gi glede, hjelpe og donere kan endre livet til personen." Jeg skrev også om nettopp dette, i tillegg til at man må passe på naturen. 6. Tror jeg får 5 på eksamen, dog. 1 Lenke til kommentar
agst1798 Skrevet 22. mai 2014 Rapporter Del Skrevet 22. mai 2014 Hva får du i engelsk skriftlig karakter? "Jeg skrev om det å gi glede, hjelpe og donere kan endre livet til personen." Jeg skrev også om nettopp dette, i tillegg til at man må passe på naturen. 6. Tror jeg får 5 på eksamen, dog. Samme her! Hvilke type tekst skrev du til oppgave 3B? 1 Lenke til kommentar
lauralekaj Skrevet 22. mai 2014 Rapporter Del Skrevet 22. mai 2014 tror du jet kan få trekk Får jeg trekk? Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå