hpnhansen Skrevet 14. mai 2014 Skrevet 14. mai 2014 – Har innsett at norske kunder krever nettsider som fungerer på mobil, skriver vår kommentator.KOMMENTAR: Fem ganger så mange mobiltilpassede nettbutikker
Rudde Skrevet 14. mai 2014 Skrevet 14. mai 2014 Hvis de insiterer på å bruke m/mobil.* så bør de lære seg å redirecte tilbake til www.* når en PC bruker blir lenket til m.*!! 9
zlagther Skrevet 14. mai 2014 Skrevet 14. mai 2014 Hvis de insiterer på å bruke m/mobil.* så bør de lære seg å redirecte tilbake til www.* når en PC bruker blir lenket til m.*!! Og de burde ha ordentlig deeplinking, sånn at man ikke blir dirigert til forsiden, men hele linken. 3
Rudde Skrevet 14. mai 2014 Skrevet 14. mai 2014 Hvis de insiterer på å bruke m/mobil.* så bør de lære seg å redirecte tilbake til www.* når en PC bruker blir lenket til m.*!! Og de burde ha ordentlig deeplinking, sånn at man ikke blir dirigert til forsiden, men hele linken. Indeed, indeed!
hekatombe Skrevet 14. mai 2014 Skrevet 14. mai 2014 (endret) De skiter vel i at det finnes PCer etterhvert og lar alt være mobiltilpasset og BARE mobiltilpasset.Akkurat som bare mer og mer blir tilpasset det ubrukelige møkkagrensesnittet i Win8.Søppel over, søppel under .. faen hakksteike meg svarte fanden ta søppel OVERfåkkingsmøkka-alt! Endret 14. mai 2014 av hekatombe
Judaz Skrevet 15. mai 2014 Skrevet 15. mai 2014 De skiter vel i at det finnes PCer etterhvert og lar alt være mobiltilpasset og BARE mobiltilpasset. Akkurat som bare mer og mer blir tilpasset det ubrukelige møkkagrensesnittet i Win8. Søppel over, søppel under .. faen hakksteike meg svarte fanden ta søppel OVERfåkkingsmøkka-alt! Takk for at du bidrar med kvalitetsinnhold i forumet.
hekatombe Skrevet 15. mai 2014 Skrevet 15. mai 2014 De skiter vel i at det finnes PCer etterhvert og lar alt være mobiltilpasset og BARE mobiltilpasset. Akkurat som bare mer og mer blir tilpasset det ubrukelige møkkagrensesnittet i Win8. Søppel over, søppel under .. faen hakksteike meg svarte fanden ta søppel OVERfåkkingsmøkka-alt! Takk for at du bidrar med kvalitetsinnhold i forumet. Jo, værsågod. Hyggelig å bidra!
genser Skrevet 16. mai 2014 Skrevet 16. mai 2014 Lei av å måtte bla helt ned og trykke på en link for å få en god utgave av diskusjon.no ...
Anbefalte innlegg