Gå til innhold

[Løst] Er denne TVen OK?


Anbefalte innlegg

Fant denne tven til en helt latterlig pris, og ble veldig fristet. Så over spesifikasjonene, og det så jo ikke så verst ut, heller. Dette skal være en tv jeg skal ha på rommet og bruke til å se på film og tv serier, kanskje litt konsoll-spilling. Er det noe spesielt jeg burde se opp for med denne tven som gjør at jeg ikke burde kjøpe den? Finner INGENTING på nettet om den, så tenkte det var lurt å spørre her om noen kunne tyde noe utifra spesifikasjonene. Hvis den ikke er noe særlig, tar jeg gjerne i mot forslag til en bedre en, men da er det viktig at den er i samme prisklasse. Jeg er ikke interessert i noe smart-tv/3D-greier. På forhånd, takk. :)http://www.netonnet.no/art/tv-og-bilde/tv-lcd-led-og-plasma/tv-39-43-tommer/Skantic-B3920FHD/197427.3113/

Endret av 1337BoX
Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse

Jøss, er det noen som har børstet støvet av Skantic-navnet? Trodde det forsvant da Luxor ble solgt til Nokia.

 

Sikkert bra TV i forhold til pris, men den er jo ribba for alt av finesser og bildekvaliteten må man jo se for å vurdere. Siden det bare er 50Hz og ingen flotte bildeforbedringskretser så er det antagligvis ikke så mye input lag.

Lenke til kommentar

Det er sikkert ikke noen her som har denne tv'en. Har du sjekket "Omtale"-fanen?

 

Den viktigste spesifikasjonen i forbindelse med spilling er såkalt "Input lag". Dette oppgis vanligvis ikke i tv-spesifikasjonene på noen tv'er.

Tven kommer også med noen moduser man kan velge mellom (movie, game, osv), så det må vel bety at produsentene i hvert fall har tatt med i beregningen at folk har tenkt å spille litt på den? Fikk sjekke omtalene ja, og de så jo temmelig fornøyd ut, men de se ser jo ut til å være de eneste 2 menneskene på hele internett som har en.

Lenke til kommentar

På en så enkel TV er nok modusene kun forhåndsinnstilte verdier for lys, kontrast og fargemetning.

Mente ikke at det nødvenndigvis gjorde den bedre å spille på, men heller at "spill-modus" er et slags tegn til at produsentene har tatt hensyn til at den skal kunne spilles på.

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...