Gå til innhold

Noen operatør som leverer Fri-data bruk?


Anbefalte innlegg

Noen som tar på seg jobben å teste dette "tilbudet" fra MyCall? Slik jeg tolker informasjonen på hjemmesidene til dem må man minst ha abonnementet MyCall Value til kr 99,- pr mnd. Det vil si at dette vil koste minst kr 398,- pr mnd. Om det gir virkelig fri bruk er det best i klassen uansett. Antar de ikke gir 4G ennå, men de skal vel muligens gi tilgang til Netcom sitt 4G nett etter hvert? (Gjennom Tele2 sin avtale)

Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse

Titals IPSer har prøvd seg med "fri bruk" selv om de er like ille som nestemann.

 

Ville aldri stolt på det før man hadde de skriftlig at det ikke finnes noen grense. Er vel forsidenyheter i alle avisene i landet om noe slikt var sant. Ja det ville jo vært en aldri så liten revolusjon.

Lenke til kommentar

Titals IPSer har prøvd seg med "fri bruk" selv om de er like ille som nestemann.

 

Ville aldri stolt på det før man hadde de skriftlig at det ikke finnes noen grense. Er vel forsidenyheter i alle avisene i landet om noe slikt var sant. Ja det ville jo vært en aldri så liten revolusjon.

Lenke til kommentar

Tror bare det er noen få gamle abb i NetCom og chess som har dette. Mange som hadde disse abba før operatørene lokket med fribruk tale/sms/mms. For veldig mange hadde det holdt med 400tale/sms/og fridata uten begrensning. Disse abboa lå på en rundt 300-400kr i mnd. Fantes også god abb med fri data men man betalte pr min. For samme mulighet nå burde man sjekke ut Bonzai.no der kan man kjøpe store datapakker. 20GB 299kr deretter betaler man 0,49kr per minutt og sms. Minste tale ladning er for 100kr.

Lenke til kommentar

Jeg ble ringt opp av en Netcom-selger i høst, og ble tilbudt samme abonnement som jeg hadde, men med jubileumspris og helt fri databruk, uten begrensning overhodet. Så jeg slo til, bestilte tvillingsim og LTE-ruter, og har nå veldig billig bredbånd hjemme som fungerer mye bedre enn den gamle radio-løsningen. Særlig opp-hastighet ble bedre. Og dette er bare HSDPA, ikke LTE i området. Det kjipe er selvfølgelig at tilbudet bare varer et år, hva skal en så gjøre da? Hele familien bruker nok i overkant av 100GB i måneden, og jeg synes i utgangspunktet 100GB-abonnementet til Netcom er relativt dyrt. Tror de snart må se litt på disse kvotene. Gigabytene går fort etterhvert som alle familiemedlemmer strømmer HD-innhold og hvanå. Har blitt litt bortskjemt. Uansett hvor jeg er, setter jeg opp mobilen som ruter, og har lynraskt, rimelig sikkert, internett uten begrensninger.

Lenke til kommentar

Jeg ble ringt opp av en Netcom-selger i høst, og ble tilbudt samme abonnement som jeg hadde, men med jubileumspris og helt fri databruk, uten begrensning overhodet. Så jeg slo til, bestilte tvillingsim og LTE-ruter, og har nå veldig billig bredbånd hjemme som fungerer mye bedre enn den gamle radio-løsningen. Særlig opp-hastighet ble bedre. Og dette er bare HSDPA, ikke LTE i området. Det kjipe er selvfølgelig at tilbudet bare varer et år, hva skal en så gjøre da? Hele familien bruker nok i overkant av 100GB i måneden, og jeg synes i utgangspunktet 100GB-abonnementet til Netcom er relativt dyrt. Tror de snart må se litt på disse kvotene. Gigabytene går fort etterhvert som alle familiemedlemmer strømmer HD-innhold og hvanå. Har blitt litt bortskjemt. Uansett hvor jeg er, setter jeg opp mobilen som ruter, og har lynraskt, rimelig sikkert, internett uten begrensninger.

bonzai 100GB 599kr betaler for tellerskritt ;)
Lenke til kommentar

 

Jeg ble ringt opp av en Netcom-selger i høst, og ble tilbudt samme abonnement som jeg hadde, men med jubileumspris og helt fri databruk, uten begrensning overhodet. Så jeg slo til, bestilte tvillingsim og LTE-ruter, og har nå veldig billig bredbånd hjemme som fungerer mye bedre enn den gamle radio-løsningen. Særlig opp-hastighet ble bedre. Og dette er bare HSDPA, ikke LTE i området. Det kjipe er selvfølgelig at tilbudet bare varer et år, hva skal en så gjøre da? Hele familien bruker nok i overkant av 100GB i måneden, og jeg synes i utgangspunktet 100GB-abonnementet til Netcom er relativt dyrt. Tror de snart må se litt på disse kvotene. Gigabytene går fort etterhvert som alle familiemedlemmer strømmer HD-innhold og hvanå. Har blitt litt bortskjemt. Uansett hvor jeg er, setter jeg opp mobilen som ruter, og har lynraskt, rimelig sikkert, internett uten begrensninger.

bonzai 100GB 599kr betaler for tellerskritt ;)

 

Jo, det kan nok være aktuelt, men jeg synes også det er greit å slippe å tenke på tellerskritt... Vi får se. En kan jo håpe at de oppgraderer pakkene sine etterhvert.

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...