Gå til innhold
Trenger du råd om juss? Still spørsmål anonymt her ×

DNA test av sønn med feil svar


Anbefalte innlegg

 

Hun har løyet for ham i 5 år. Det er et tillitsbrudd som vil være vanskelig å reparere.

Tja, vet vi at hun har løyet? Selv om hun når hun presses kommer på at hun hadde visst en affære med en annen i fylla, kan hun ha vært i god tro og ment og håpet at det var trådstarter som var barnefaren.

 

Men i svarte....hun er da ikke i god trod når hun vet hun har pult flere i samme tidsrom. Mangler kvinner iq mener du?

 

Ellers er #35 utrolig viktig å ha i mente.

https://www.diskusjon.no/index.php?showtopic=1580924&p=21630049

Endret av norskgoy
Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse

 

Snakket litt med eksen i sted, og hun sa at hun kunne ta imot 100 000 kroner for å la meg kjøpe henne ut av dagens bolig, så ordnes det kjapt og gale.

 

Jeg sa jeg måtte tenke på det siden det blir dagens andre 100 000 kroners utgift på grunn av henne.

 

 

Anonymous poster hash: b5f09...9e5

 

Ta dealen.

noen få timer hos advokat og litt mer hodebry så er du garantert oppe i den summen uansett.

 

100k er ganske mye mindre enn 350k, ikke sant? Og det du risikerer hvis dette går til retten er:

Verdiøkning 700.000

- egenkapital 200.000

- dekningssalg 100.000

= 400.000 / 2 =200.000.

 

Ergo er (etter min regning) 200.000 det beste du kan håpe på å slippe unna med i utkjøp - og du har nettopp fått et tilbud på halvparten.

  • Liker 1
Lenke til kommentar

 

 

Hun har løyet for ham i 5 år. Det er et tillitsbrudd som vil være vanskelig å reparere.

Tja, vet vi at hun har løyet? Selv om hun når hun presses kommer på at hun hadde visst en affære med en annen i fylla, kan hun ha vært i god tro og ment og håpet at det var trådstarter som var barnefaren.

 

Men i svarte....hun er da ikke i god trod når hun vet hun har pult flere i samme tidsrom. Mangler kvinner iq mener du?

 

Ellers er #35 utrolig viktig å ha i mente.

https://www.diskusjon.no/index.php?showtopic=1580924&p=21630049

 

Og så svarte vel også kvinnen at det ikke var noen andre i dette tidsrommet, for deretter å innrømme det etterhvert som fakta kom frem, så det var tydeligvis ikke noe i veien med hukommelsen.

 

Så i god tro blir nok ikke helt riktig nei.

 

Men at hun lukket øynene og håpet at han var faren kan nok godt hende, for deretter å holde ting skjult + løyet om det. Det er ikke i god tro i min bok i hvert fall.

 

Dog, når du driver på med flere samtidig, og samtidig ikke klarer å ha bruke noen beskyttelse i verken av tilfellene, så er kanskje ikke dømmekraften den beste i utgangspunktet..?

Endret av Andrull
Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...