Gå til innhold

Dette spillet var så dårlig at det ble fjernet fra Steam Early Access


Anbefalte innlegg

 

Jim Sterling er nå veldig fornøyd.

Jim Serling er et fyr som har masse croudfunding men aldri lage et spell. dette er hans siste måte og lure til seg penger til noe som ikke blir gjørt noe med .. at dette spelle faktisk kom på steam er helt rart ...

 

 

Tror heller han tenker på "The Escapist"'s Jim Sterling siden han slengte ut denne videoen en tid tilbake: http://www.escapistmagazine.com/videos/view/jimquisition/8753-Steam-Needs-Quality-Control

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse

 

 

 

Mitt problem med early access er at det virker som 90% av alle indie-spillene bare er short term get rich quick scams av utviklerne. Veldig få spill som har fått release og de fleste har bare en oppdatering hver tredje måned eller sjeldnere, mens andre blir bare glemt.

Early acess spillene mine opdateres hver måned.

jeg har nån som oppdateres etter 3 måneder, men da er det store oppdateringer.

 

Det eneste problemet er at de informerer ikke fansen, at de ikke blir og slutte og hva de holder på med i forum, visst ikke begynner folk og skrive slikt du gjør.

Pixel piracy, starbound, prison architect, dayz (ikke indie spill men likevell) er spillene som irriterer meg, de fleste av de har vært i early access i over 1 år uten noe store oppdateringer og selv om de er morsomme spill mangler de dybde noe som heller aldri blir fikset.

 

Feks så har de som laget prison architect startet på Rimworld et spill som er ekstremt kult men mangler dybde samme problem som prison architect og nå har de to uferdige spill som de selger som om de var ferdige. Det finns mods som forlenger levetiden til indie-spill med noen timer.

 

Synes det blir feil å ha early access spill i over 2 år uten noen skikkelige oppdateringer. Spesielt når de starter å arbeide på andre spill før de er ferdige med produktene de allerede har solgt.

 

Det er min egen feil at jeg sløser bort penger på early access indie spill, men som forbruker har jeg retten til å klage når de ikke leverer det de har reklamert for.

 

Det der er jo bare direkte feil. Han (Tynan Sylvester) som progger opp Rimworld, har ingen affiliasjon med Introversion Software (Chris Delay). Selv om de ser like ut, betyr ikke det at de ER like.

 

Forøvrig kan jeg nevne at Introversion er jo kjent for å levere skikkelig gjennomførte spill, men at de i lang lang tid hadde skikkelige problemer med tilgang på kapital.

 

 

Aha, takker. med tanke på at de så nesten helt identiske gikk jeg ut ifra at det var samme utviklere. beklager for det. Liker Darwinia veldig godt, håper prison architect blir bedre med release.

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...