Gå til innhold

GUIDE: Hvordan få Hollywood FX til å funke i Premiere Pro


Anbefalte innlegg

Hollywood FX funker ikke med Premiere Pro. Men det er en vei utenom.

 

-Kopier filen HfxEdt5.vfx fra "host plugins" folderen i HFX, til plugins folderen til Premiere Pro.

 

-Gjør om filen HfxEdt5.vfx til HfxEdt5.prm

 

Til min store overaskelse dukket HollywoodFX opp i Premiere Pro. Har testet 10-12 overganger, og det virker helt strålende! :D

Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse

Ehh. Er det noe jeg har gått glipp av? Hvilke filmer er det som ikke inneholder effekter?

 

Ingen filmer er fri for effekter, men i enkelte tilfeller er effektbruken overdreven, og til tider et kamuflasjeverktøy for en dårlig video/film. I utgangspunketet mener jeg at effekter bør brukes målrettet og bevisst.

Lenke til kommentar
  • 3 måneder senere...

Grunnen til at HFX ikke funker i Premiere Pro, er vist en krangel mellom Pinnacle og Adobe...

 

Noen som har et Pinnacle ProOne RTDV der ute, som ikke får det til å funke??? Det skal vist ha med denne pakken krangelen stammer fra. Kjøpte kortet rett før krangelen...10000 kroner rett i dass!!! Pinnacle sluttet å utvikkle driverne. Nyeste driver er 1 1/2 år gammle...Måtte Pinnacle brenne i H.. :devil:

Lenke til kommentar

Pinnacle hollywood fx. Er masse overganger og effecter. Den gamle versjonen 4.5 funket til premiere, men den nye vet jeg ikke om alt fungerer i premiere. Har bare sett det vært brukt og det så bra ut. Så trenger man mye slike ting så se om man får tak i en demo først. Slik at du kan se om den funker med fremgangsmåten over.

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...