Gå til innhold
Trenger du tips og råd? Still spørsmål anonymt her ×

Hår på musa


Anbefalte innlegg

Kan jo vokse musa selv også da, blir like bra det :grin2:

Bare hvis jeg får vokse ballene hans!

 

 

Da får gutten betale for det, og like gjerne gjøre det samme på ballene sine.

 

Deilig med hårete baller

Er greit, men deiligere når man ikke får en skog i munnen liksom.

Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse

 

Kan jo vokse musa selv også da, blir like bra det :grin2:

Bare hvis jeg får vokse ballene hans!

 

 

Da får gutten betale for det, og like gjerne gjøre det samme på ballene sine.

Deilig med hårete baller

Er greit, men deiligere når man ikke får en skog i munnen liksom.

 

 

Bare jeg som er bortskjemt med ei som vokser tydeligvis :w00t::green:

Lenke til kommentar

Er det ikke det man sier : Fiber i kosten. ;)

 

Personlig så foretrekker jeg glattbarbert, men har ikke noe problem med litt eller mer hår heller, så lenge hun tar hygiene på alvor. Synes at uten hår eller pent friserte "landings striper" eller lignende er penest, men sånn til syvende og sist så er det dama's personlighet og kjemien som er viktigst. :)

  • Liker 1
Lenke til kommentar

Er det ikke det man sier : Fiber i kosten. ;)

 

Personlig så foretrekker jeg glattbarbert, men har ikke noe problem med litt eller mer hår heller, så lenge hun tar hygiene på alvor. Synes at uten hår eller pent friserte "landings striper" eller lignende er penest, men sånn til syvende og sist så er det dama's personlighet og kjemien som er viktigst. :)

 

Er helt enig med deg, klart personelighet og kjemi er viktigs :)

Men skader ikke med en dusk;)

Lenke til kommentar

 

Er brasiliansk voksing som er tingen :green::dribble:

au da :p

 

 

Haha ja er nok au da, har ikke prøvd selv heldigvis, men tror det er ganske vondt ettersom frøken har sluttet med det nå som vi har kommet litt lenger i forholder og nå er det barberhøvel som brukes. Måtte jo imponere meg med voksing og glatt hud :love::yes:

  • Liker 1
Lenke til kommentar

 

 

Er brasiliansk voksing som er tingen :green::dribble:

au da :p

 

 

Haha ja er nok au da, har ikke prøvd selv heldigvis, men tror det er ganske vondt ettersom frøken har sluttet med det nå som vi har kommet litt lenger i forholder og nå er det barberhøvel som brukes. Måtte jo imponere meg med voksing og glatt hud :love::yes:

 

 

Er ikke så ille faktisk! Men det må jo vokse ut en god del før man kan gjøre det på nytt da...

Lenke til kommentar

 

Jeg føler meg som en 12 åring om alt fjernes. Fysjom. Syns og det er ekstremt "morsomt" med menn som gjerne har kropps hår bare ikke akkurat der.

Hehe enig!

Menn er ikke menn uten skikkelig kukhår

 

 

Ikke alt skal bort da! Posen skal bort, sveisen skal trimmes :w00t:

Lenke til kommentar

 

 

Jeg føler meg som en 12 åring om alt fjernes. Fysjom. Syns og det er ekstremt "morsomt" med menn som gjerne har kropps hår bare ikke akkurat der.

Hehe enig!

Menn er ikke menn uten skikkelig kukhår

 

 

Ikke alt skal bort da! Posen skal bort, sveisen skal trimmes :w00t:

 

Syns ikke noe skal bort på menn jeg da. Ja, til kroppshår og kjønnshår (for å være spesifikk)

Lenke til kommentar

 

 

 

Jeg føler meg som en 12 åring om alt fjernes. Fysjom. Syns og det er ekstremt "morsomt" med menn som gjerne har kropps hår bare ikke akkurat der.

Hehe enig!

Menn er ikke menn uten skikkelig kukhår

 

 

Ikke alt skal bort da! Posen skal bort, sveisen skal trimmes :w00t:

 

Syns ikke noe skal bort på menn jeg da. Ja, til kroppshår og kjønnshår (for å være spesifikk)

 

 

Nei, hår skal være overalt på menn, både bryst, legger, armhuler og så videre. Men selve posen må nok være ren og pen skal jeg få noe kos fra frøkenen :green:

Lenke til kommentar

 

 

 

 

Jeg føler meg som en 12 åring om alt fjernes. Fysjom. Syns og det er ekstremt "morsomt" med menn som gjerne har kropps hår bare ikke akkurat der.

Hehe enig!

Menn er ikke menn uten skikkelig kukhår

 

 

Ikke alt skal bort da! Posen skal bort, sveisen skal trimmes :w00t:

 

Syns ikke noe skal bort på menn jeg da. Ja, til kroppshår og kjønnshår (for å være spesifikk)

 

 

Nei, hår skal være overalt på menn, både bryst, legger, armhuler og så videre. Men selve posen må nok være ren og pen skal jeg få noe kos fra frøkenen :green:

 

Slikker veldig sjeldent (les aldri) på baller så det trengs ikke for min del. Haha

Lenke til kommentar

Vel, jeg synes en fitte er penest når den er glattbarbert. Trenger ikke noe stripe engang heller for den del. Og jeg assosierer ikke det med et barn eller en umoden kropp i det hele tatt heller, selv om andre kanskje gjør det, men dem om det i så fall.

 

Kroppshår, annet enn på og rundt hodet, synes jeg bare er tull. Ikke er det noe særlig fint heller, store mengder ser aldri bra ut og mindre ser greit ut. Og vi lever ikke i huler lengre og vi har anskaffet mer enn gode nok klær og hygiene for lenge siden egentlig.

Endret av Skallekos
Lenke til kommentar
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...