Gå til innhold
Trenger du skole- eller leksehjelp? Still spørsmål her ×

Bytte skole?


Anbefalte innlegg

Visste ikke hvor jeg skulle legge dette så tillgi meg om jeg la innlegget i feil emne.

 

Ok, uansett. La oss si at jeg går på ungdomsskole på nesodden fordi jeg bor på nesodden, men jeg vil bytte skole. Jeg vil ikke bytte skole til en annen skole på nesodden men jeg vil kanskje bytte til oslo.

 

Spørsmålet:

Kan jeg bytte til hvilken som helst skole i oslo, eller må jeg gå på sånn spessialskole da??

 

Tusen takk for svar

 

(srry om jeg ikke klarte å forklare det bra nok)

Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse

Du har ikke rett til skoleplass i Oslo ved mindre du bor i Oslo. Hvis du og foreldrene dine kontakter Nesodden kommune og det er gode grunner til at du bør bytte skole, kan det muligens la seg gjøre. Men du får antakelig ikke velge skole selv og det blir antakelig ikke en skole i Oslo, for grunnskoler hører under kommunen. Dog blir det nok en vanlig skole hvis ikke du har spesielle behov som tilsier at du bør gå på en spesialskole av noe slag.

Lenke til kommentar

Du har ikke rett til skoleplass i Oslo ved mindre du bor i Oslo. Hvis du og foreldrene dine kontakter Nesodden kommune og det er gode grunner til at du bør bytte skole, kan det muligens la seg gjøre. Men du får antakelig ikke velge skole selv og det blir antakelig ikke en skole i Oslo, for grunnskoler hører under kommunen. Dog blir det nok en vanlig skole hvis ikke du har spesielle behov som tilsier at du bør gå på en spesialskole av noe slag.

ok, tusen takk for svar

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...