Matryoshka Doll Skrevet 28. april 2014 Skrevet 28. april 2014 Skal ha eit litt større prosjekt på skolen med arduino. lurer egentlig på kva eg kan lage?
Spoki0 Skrevet 28. april 2014 Skrevet 28. april 2014 Er så mye rart du kan lage med Arduino. Har du noen andre interesser som kan kombineres med Arduino? Har du tilgang på mye annet utstyr?
Kakebakelate Skrevet 28. april 2014 Skrevet 28. april 2014 (endret) Det viktigste er nesten hva slags utstyr du har tilgang på, uten sensorer og annet utstyr blir det mye vanskligere å få til noe kult. På høgskolen jeg studerer på kjørte vi et prøveprosjekt med arduino blandt førsteklassinger her i vinter og de kom opp med mye kult. F.eks et prosjekt hvor de styrte hendelser i mindcraft via en arduino. Så fremst du har tilgang til et IR-avstandsensor og en servo kan du lage deg en rader. Likker kode ut på nettet du bare kan tilpasse og herje med. Endret 28. april 2014 av Runarbs
Salvesen. Skrevet 28. april 2014 Skrevet 28. april 2014 Stiller meg bak resten av gjengen her, hvilket utstyr har du tilgang til og hva har du LYST til å lage? Alltid enklere når du faktisk har lyst til å lage det selv
Matryoshka Doll Skrevet 28. april 2014 Forfatter Skrevet 28. april 2014 har en del utstyr, og har lyst til å lage noe kult, kanskje noe som kjører rundt?
Matryoshka Doll Skrevet 28. april 2014 Forfatter Skrevet 28. april 2014 Det viktigste er nesten hva slags utstyr du har tilgang på, uten sensorer og annet utstyr blir det mye vanskligere å få til noe kult. På høgskolen jeg studerer på kjørte vi et prøveprosjekt med arduino blandt førsteklassinger her i vinter og de kom opp med mye kult. F.eks et prosjekt hvor de styrte hendelser i mindcraft via en arduino. Så fremst du har tilgang til et IR-avstandsensor og en servo kan du lage deg en rader. Likker kode ut på nettet du bare kan tilpasse og herje med. tviler på vi har sensorer, men arduinoen er vår så det går jo ann å bestille på ebay
Kakebakelate Skrevet 28. april 2014 Skrevet 28. april 2014 En del utstyr, kan du ikke fortelle hva noe av dette er da? Anbefaler og å sjekke forumet på arduino.cc, der kan du finne en del kule prosjekter.
Matryoshka Doll Skrevet 28. april 2014 Forfatter Skrevet 28. april 2014 http://www.instructables.com/id/Tweet-a-Pot-Twitter-Enabled-Coffee-Pot/ har sett litt på dette, trenger ikke så mye utstyr også
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå