Gå til innhold
Trenger du hjelp med internett og nettverk? Still spørsmål her ×

hvem laget www.piv.pivpiv.dk?

Anbefalte innlegg

Skrevet
"]Den siden inneholder en trojaner.

Norman sin reaksjon på nettstedet.

Njaal

Hvordan for browseren deg til å downloade og kjøre en fil uten at du engang klikker på noe?

AtW

Vel, når du ser på en webside så er den alt lastet ned på masinen din. Det er og alle elementer siden består av...

En annen, mer avansert, måte å gjøre det på en vbscript. 70% av virusene jeg får på hotmailen fungerer med vbscript mot MSoffice - vanligvis kalt macrovirus

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Hvordan for browseren deg til å downloade og kjøre en fil uten at du engang klikker på noe?

AtW

Vel, når du ser på en webside så er den alt lastet ned på masinen din. Det er og alle elementer siden består av...

I dette tilfellet blir filen lastet ned rett og slett fordi det er et vanlig javascript, men det finnes fortsatt hull iallefall i IE som tillater kjøring av fks exe-filer helt automatisk..

Skrevet
mac suck  :lol:  

Kanskje ikke det meste saklige, men artig er den :)

Nå begynner hw virkelig å komme seg. Denne posten burde vært stengt. Den kommer til å utvikle seg til en post hvor man krangler og flammer medlemmer. Helt latterlig av en moddis å komme med kanskje postens mest usaklige innspill.

Jeg for min del er ferdig med denne nå.

Forumet skal være et sted der man søker kunnskap og erfaringer. Den skal ikke være et sted hvor du blir hengt ut som dust fordi du ikke kan data like bra som enkelte her tror de kan. Videre mener jeg forumet skal være trygt, dvs at man ikke må passe på hvilke linker man trykker på.

Ergo: slike poster som dette bør umiddelbart stenges (slettes?) og det bør gis en advarsel. Syns moddisen her har gjort en utrolig dårlig jobb i dette tilfelle.

Skrevet

Helt sykt så mye pes den stakkars trådstarteren skulle få da:) Morsom liten spøk bare som ender i et blodbad :D Minner meg om tiden jeg var telefonselger da en mann jeg ringte til skulle komme å dra hue av meg å så saksøke meg for de jeg prøvde å selge lodd til han... masse gale mennesker i verden her, det er dere som gjør deg gøy å leve!

Skrevet

Jeg vil bare beklage for at jeg ikke har sett alvoret i denne tråden og stengt denne tråden tidligere, da jeg i stedet fortsatte med et useriøst innlegg.

Gjest
Dette emnet er stengt for flere svar.
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive
  • Opprett ny...