Gå til innhold

hvordan finnt ut hvem som har blocket meg i MSN?


Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

Veit ikke om detta programmet funker, men det er det vel bare en måte og finne ut på da.... Lykke til, håper det funker... Sier du fra hvis det gjøre det, så tester jeg det litt oxo... Gidder ikke stresse med det, har nok dritt på maskina nå ass... Frykter en formatering snart ass... Crap

 

http://www.euyulio.org

 

Gå på files, litt under overskriften på siden. Så kommer det opp MSN Messenger på siden der. Så ser du:

 

MSN Detective 1.0 1.0

Finally someone got the idea of making a program which CAN see who is BLOCKING you.

Lenke til kommentar

Det er vel en GRUNN til at personen har blokka deg, mest sannsynlig fordi han/hun synes du er innpåsliten og masete. At du da popper opp likevel og hyler "aahahahha du kan ikke blokke meg, jeg bruker hacke-program!!! hahaha din dumming!" gjør deg neppe mere populær hos personen det er snakk om.

 

Så jeg skjønner egentlig ikke poenget. Og å begynne å spørre og grave om hvorfor personen har blocka deg, men at du likevel kan se at de er online er jo bare meningsløst og en glimrende unnskyldning for å skaffe deg personlinge problemer (når jenta du har chatta med i 2 år plutselig "aldri" er online mere, og du finner ut hu har bare blocka deg).

Lenke til kommentar

Hei ser du har funnet det ut men det finnes er program som heter dmsn, og lover å gjøre dette.

 

Welcome on the new website of dMSN. For the visitors who don't yet know what dMSN is, a short description:

 

dMSN is just like your normal MSN, you can sign in, talk to friends, change your name, talk with your friend etc..

But dMSN has a few extra functions the normal MSN doesn't have, you can see when someone removed you from his or her list, you can see when someone is blocking you or has blocked you, you can send screenshots to friend etc... For a complete list, check the FAQ.

 

http://dmsn.nl/en/ :yes:

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...