Gå til innhold

Define R4 vs. Corsair 450D vs. Corsair 650D


Anbefalte innlegg

Hvis du liker Lian Li (som er bra greier) hva med dette:

 

http://techbay.no/product.html/lian-li-pc-10nb-miditower-sort?category_id=22

 

Veldig smart den plasseringen av radiator (sidemontert) fordi da får du hentet luft utenfra kabinettet til å veksle i radiatoren, kontra å hente luft fra innsiden som man ender opp med ved toppmontert rad.

Endret av Kyrre S.
Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse

Hehe,

 

Det er nesten så jeg ikke tørr å innrømme det, men jeg har faktisk fra et eldgammelt Lian-Li kabinett som jeg har slitt veldig med å kvitte meg med. Har endel ting på det kjøpt direkte fra produsent, bla tilhørende viftestyring. I mine øyne ser kabinettet knall ut, men når jeg ser det på nett så ser jeg jo at det drar litt på årene ja :)

 

http://www.dansdata.com/images/llmisc/pc65440.jpg

 

Er nok uansett ikke interessert i P180, det står nå mellom 450D og R4. Brukte helga på å slå fra meg 650D.

 

P180 er et dritt kabinett :) men lian li er knall har mye kvalitet

Lenke til kommentar

Jeg endte faktisk opp med å bruke pengene på ny skall jakke i helga, så jeg lar dette med oppgradering stå og putre litt fremover så får vi se.

 

Lian Li er fantastisk kvalitet og det er ikke uten grunn at jeg har hatt mitt kabinett så lenge - kjøpte det til og med brukt i sin tid. Samtidig er det vel litt slik at jeg har lyst på noe nytt når jeg først skal handle. Tror Lian kabinettene er flotte for de som driver med modding, samt har ønske om å kjøpe endel ekstra til det i etterkant - eksempelvis ny top plate med flere viftehull. For min del orker jeg ikke det, og innbiller iallefall meg selv at jeg får mer funksjonalitet om jeg går for en av de nevnte i topic.

 

Skulle jeg ha kjøpt idag så ser jeg at netonnet har ganske ok pris på både fractal R4 og H100i, samt at de sender kostnadsfritt. Techbay har god pris på Noctua NF-F12 viftene, pluss at jeg også skal ha et par Noiseblocker Eloop B12-2 vifter som kabinettvifter derfra. Alt i alt kommer dette seg på 2300 inkludert frakt. (Techbay er tomme for noctua viftene og har vært det en stund, usikker på når de dukker opp igjen). Alternativt bytte ut R4 med 450D?

 

Lar tråden stå åpen jeg, så får jeg heller gi lyd fra meg når jeg har bestemt meg for noe.

 

Takk for hjelpen så langt ! :)

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...