Gå til innhold
Spørsmål om helse? Still spørsmål anonymt her ×
Husk at de som svarer ikke nødvendigvis er helsefaglig personell. Ta kontakt med fastlege ved bekymringer!

nikotin i tobakk


davidendvd

Anbefalte innlegg

Jeg er 15, snart 16 og bruker desverre tobakk daglig. Jeg begynte først med snus når jeg var 13 år gammel. Jeg ble selfølgelig avhengig av nikotin etter ett år eller noe. Jeg røyker også av og til på fest eller når jeg bare har sigaretter. Men i 5-6 mnd nå har jeg bare brukt snus. Jeg har brukt snus på 1,2% nikotin til 1,4%. Igår tenkte jeg og kjøpe meg en pakke røyk istede for snus. Jeg tok meg en sigarett og nikotinsuget forsvant. Bare etter 20 minutter kjenner jeg ett voldsomt sug igjen. Slik fortsatte de og 20pkningen var tom lenge før dagen var slutt. Hvorfor skjedde dette? har det noe med nikotininnholdet i røyken? De må jo være mer nikotin i snusen eller noe. Hva mener dere? takk på forhand:)

 

Jeg har selfølgelig planer om og slutte for og ungå kreft/skader osv

Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse

Kjøp deg portabel vaporizer (google it), da unngår du mye av de helseskadelige effektene. Når du brenner plantemateriale så reagerer det med lufta og det skapes giftgasser, disse er ikke bra. Men bare fordi du ikke brenner snus så må du ikke tro at snus er bra heller.

Så, kjøp deg e-sigarett/vaporizer (samme greiene egentlig, men de markedsføres noen ganger ulikt).



Anonymous poster hash: 3b46f...38c
Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...