Gå til innhold
Trenger du tips og råd? Still spørsmål anonymt her ×

Hvorfor er hun så avventende?


Anbefalte innlegg

Ja er hun interessert? Hm tja

Men hun virker så opptatt. Er ei jente som jeg møtte på byen i slutten av fjoråret

Som jeg fikk på hotelrommet, men hun ville ikke gjøre noe da.

Så har vi snakket litt på nett etter det, har nå flyttet hit hun bor.

Så hun har vært her par gang den her måneden.

Gikk ganske bra, begge gangene.

Men hun vil ikke ha sex, når jeg fingret henne sist gang. Så sa hun at vi ikke kjente hverandre godt nok enda.

Hun skulle egentlig komme i kveld, men giddet ikke pga hun hadde tidligvakt som hun tydeligvis sa ja til i dag på gamlejobben.

"Kan ta det senere", hører jeg ofte

For jeg har jo lyst å være sammen med hun. Har fått flere avslag

Hvordan er hun så avventende?

Hva skal jeg gjøre nå?

Lyst å bare finne ny jente atm.....

Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse

Trodde ikke jenter var players :o

HAHHAHAH! :rofl:

 

Ååå joda. Vi er like pill råtne som det enkelte av dere gutta er. ;)

Hvor gamle er dere? Kan være hun ikke er så erfaren og er litt nervøs, evt at hun er redd du skal gå lei hvis dere ligger sammen. + mange er redde for å få dårlige rykter.

Dere gutter slarver og skryter forferdelig dere i mellom om erobringene deres hva dere gjorde osv, og det er ikke alltid kult for jentene ettersom det ikke skal så mye til før vi stemples som løse feltmadrasser.

 

Kan også være som noen andre fåreslo at du er reserveløsning og at hun allerede har en annen hun er på evt heller vil være på dealern med. Så lusker hun bare bort til deg når han ikke vil finne på noe.

Er jo godt å vite at noen vil ha deg selv om du ikke vil ligge med dem.

 

 

MEN hvis hun ikke er så keen på å treffes så ofte så er det jo ett dårlig tegn..

 

 

 

Var forresten sjåfør på lørdag med ei anna jente? Har det noe å si?

Hun er ganske bra for å si det sånn

 

Hva har dette med saken å gjøre?

Endret av medlem-124997
  • Liker 2
Lenke til kommentar

Nesten så gutta må passe på å filme seansen, ellers kan de risikere at jenta i ettertid sier hun hadde blackout for å ikke fremstå som løs...

 

TS:

Spør henne om status neste gang dere er sammen? Folk gjør det vanskelig for seg selv når de overtolker alt som skjer.

*Herregud, hun gjespet - hun synes jeg er kjedelig etter en date! Jeg skal hoppe fra et fly i morgen uten fallskjerm - da er jeg neppe så kjedelig!*

Lenke til kommentar

Russebuksene og russ klarer jeg ikke finne attraktive no matter what.

Enig!

 

 

Jeg husker for øvrig i disse dager tilbake til tiden jeg var russ. Det kan hende det bare er meg, muligens litt "fisefin", men jeg er opptatt av hygiene, helse og velvære. Det jeg vil frem til at er at russejenter, for meg, fremstår så skitne!

 

Husker det kunne gå flere dager, før enkelte av mine medruss vasket seg. Det er bare ekkelt i mine øyne!

 

Dette gjelder vel forresten ikke bare jenter, men siden jeg er gutt og som heterofil tenker mest på jenter, falt det meg naturlig inn å rette "kritikken" mot det motsatte kjønn.

 

Men igjen; russ generelt er i mine øyne, skitne, spesielt etter et par dager på et av de respektive treffene. Fysj...

  • Liker 1
Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...