Gå til innhold
Trenger du tips og råd? Still spørsmål anonymt her ×

prøvde han å sjekke meg opp?


Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

 

Det så ikke ut som han hadde tørre lepper heller akkurat… tenk om han hadde munnherpes eller noe. æsj

 

Da var det vel bra at du ikke lånte ham lypsylen din?

 

Hahaha. Synes det var så merkelig… skulle bare sagt at jeg hadde på leppene som du nevnte :p

Lenke til kommentar

Om han prøvde å sjekke deg opp? Hvordan skal vi kunne svare på det?

 

Men ja, han prøvde åpenbart å komme i kontakt med deg hvis han stilte deg et spørsmål.

 

Når det er sagt, ville ikke jeg spurt om lypsyl dersom hensikten var å sjekke opp en jente, men nå kan det være at denne karen var urutinert og nybegynner hva angår sjekking av jenter.

 

Neste gang det kommer en kjekkas og spør om lypsyl, får du spørre han om han sjekker deg opp, da det kan være at han er den eneste som kan gi svaret på nettopp det.

Lenke til kommentar

 

 

Det så ikke ut som han hadde tørre lepper heller akkurat… tenk om han hadde munnherpes eller noe. æsj

 

Da var det vel bra at du ikke lånte ham lypsylen din?

 

Hahaha. Synes det var så merkelig… skulle bare sagt at jeg hadde på leppene som du nevnte :p

 

 

Så det hadde vært bra om han kysset deg selv om han kanskje har munnherpes? Eller hva er det du sier?

Lenke til kommentar
  • 3 uker senere...

Ehh.. det kom en superkjekk gutt i mot meg på busstoppet og spurte om jeg hadde lypsyl fordi han var så avhengig av det. Inbiler jeg meg ting, eller prøvde han å komme i kontakt meg ?

 

Anonymous poster hash: a53c7...ba2

ja han prøvde å sjekke deg opp, men hva mener du med super kjekk kan du beskrive hvoran han så ut kanskje jeg vet hvem det er ....

 

Anonymous poster hash: a42be...985

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...