Gå til innhold

Game of thrones quiz


Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

nesten. Det er tre ulike elver som bærer navnet "Fork" fordi samtlige av dem renner over i "The Trident" som var svaret jeg var ute etter.

 

Flagget til Freys er grått og blått med tvilling-tårnene til familien Frey som symbol.

 

Hvor lenge (ca) har the seven kingdoms vært samlet under en konge?

Lenke til kommentar

Volantis, Braavos, Pentos er de eneste jeg er sikker på er blitt nevnt så langt. Men Noen av piratene som har vært i Stannis sin flåte er fra Lys. Antar det kan ha blitt nevnt uten at jeg har fått det med meg.

 

Hva heter lederen for disse piratene (som også er en svært god venn av Davos Seaworth?)

Lenke til kommentar
  • 1 år senere...

Tenkte jeg skulle blåse liv i denne igjen; er jo bare noen små måneder til neste sesong.

 

 

Hvilket oppdrag fikk Beric Dondarrion av Eddard Stark?

Han fikk i oppdrag å dra ut å arrestere Gregor Clegane "The Mountain" pga sistnevnte raidet landsbyer i the Riverlands. Dette var mens Eddard Stark fortsatt var Hand of the King.

 

Nytt spørsmål; Hvilket hus er "Wardens of the South"?

Lenke til kommentar

Tenkte jeg skulle blåse liv i denne igjen; er jo bare noen små måneder til neste sesong.

 

 

Hvilket oppdrag fikk Beric Dondarrion av Eddard Stark?

Han fikk i oppdrag å dra ut å arrestere Gregor Clegane "The Mountain" pga sistnevnte raidet landsbyer i the Riverlands. Dette var mens Eddard Stark fortsatt var Hand of the King.

 

Nytt spørsmål; Hvilket hus er "Wardens of the South"?

House tyrell!

 

 

Hvor hører jorah og jeor mormont opprinnelig til?

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...