Gå til innhold

Månen den 5.4.2014

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse
Gjest member-296438
Skrevet

Fantastisk:-) All honør til deg som klarer og få til slikt. Dette er "far beyond" hva jeg er i nærheten av......

Skrevet

Takker for hyggelige tilbakemeldinger alle sammen! :)

Jeg er rimelig fornøyd med dette bilde, spesiellt tatt i betraktning at jeg bruker et relativt lite teleskop og et superbillig 1-elements plastikk-glass barlowlinse (samme praktiske virkning som en ekstender brukt på systemkamera).

Neste trinn tror jeg blir en ny barlowlinse eller ekstender av høykvalitetsglass med 2-4 elementer. Sånn som det er nå er det nesten som å ha et dyrt L-objektiv med en 2x ekstender fra nille til 99,-... :roll:

Gjest member-296438
Skrevet

Skjønner ikke Bæra, men er helt sikker på at du kommer til og levere flere fantastiske bilder av det som svever der oppe :hmm::innocent::wallbash:

Flott at du presenterer bildene her på Akam.no

Skrevet

Jeg er imponert, både av bildet og av den tekniske kunnskapen din. Jeg også ser frem til du går over fra plast til glass...

Ellers må jeg vel si at jeg er glad for at jeg ikke skal portretteres av deg. Da har det blitt mye furer og porer.. He he :)

Skrevet

Takker takker! :)

Olav, hehe, så du mener at det ikke er helt ideelt og normalt med objektiv tilsvarende 18 meter brennvidde på fullformat til portrettsfotografering? :D

Gjest
Dette emnet er stengt for flere svar.
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive
  • Opprett ny...