Gå til innhold

Lurer du på hva en sang heter? Spør her.


Simen1

Anbefalte innlegg

Noen som vet hva sangen i den nye "norsk tipping" reklamen heter ? Den med han som "henter" damen sin utenfor jobb ? og de klemmer osv, og han har et flaks lodd i hånden.

8650092[/snapback]

 

Det er CC Cowboys sin "Kom igjen"...tror jeg

 

Til olek : Kent - kärleken ventar

Endret av spirrevipp1
Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse

Har nettopp sett filmen "Kalde føtter".

Midt i filmen når Christer og Trine har problemer med forholdet er det en vannvittig nydelig sang!

I refrenget var det noen linjer som lød sånn ca slik; "If i could tell a lie, i wouldn't ..." --> "If i could say goodbye, i wouldn't ..."

Var en sterk bass gjennom hele sangen, og en veldig markant bassovergang i verset.

 

Ser for meg at det er et band som er likt R.E.M etc.

 

hjeeelp :innocent:

Lenke til kommentar
Noen som har peil på hvilken sang man hører i dette klippet?

 

http://www.youtube.com/watch?v=L_FbSlFC0Dg...related&search=

 

Jeg ble litt irritert av gubben som snakka 5 sek ut i filmen og skrudde av, men kompisen min digger sangen / filmen og lurer på hvilken det er.

 

Noen av dere som vet?

8650637[/snapback]

 

 

 

Jeg for min del har lest første posten i tråden og lest kommentarene til klippet.

 

Et lite tips til deg og alle andre: Les kommentarene.

Første sangen er Dreamnation - Daggmask

Lenke til kommentar
Har nettopp sett filmen "Kalde føtter".

Midt i filmen når Christer og Trine har problemer med forholdet er det en vannvittig nydelig sang!

I refrenget var det noen linjer som lød sånn ca slik; "If i could tell a lie, i wouldn't ..." --> "If i could say goodbye, i wouldn't ..."

Var en sterk bass gjennom hele sangen, og en veldig markant bassovergang i verset.

 

Ser for meg at det er et band som er likt R.E.M etc.

 

hjeeelp :innocent:

8650483[/snapback]

 

bump :roll:

Lenke til kommentar

Jeg MÅ vite hva sangen i reklamen på Tv2 for telenor fri famile heter. Den hvor faren sitter hjemme på kvelden og venter på dattra, som til slutt kommer hjem og brer ett teppe over ham.

 

Har sett mange andre som lurer på akkurat dette, og det MÅ jo være noen som kan hjelpe oss. Vær så snill.

 

Sangen er rolig, med fint gitarspill og vokalist.

Lenke til kommentar
Jeg MÅ vite hva sangen i reklamen på Tv2 for telenor fri famile heter. Den hvor faren sitter hjemme på kvelden og venter på dattra, som til slutt kommer hjem og brer ett teppe over ham.

 

Har sett mange andre som lurer på akkurat dette, og det MÅ jo være noen som kan hjelpe oss. Vær så snill.

 

Sangen er rolig, med fint gitarspill og vokalist.

8651797[/snapback]

 

har spurt om denne tidligere...

Ingen som vet?

Lenke til kommentar

Har nettopp sett filmen "Kalde føtter".

Midt i filmen når Christer og Trine har problemer med forholdet er det en vannvittig nydelig sang!

I refrenget var det noen linjer som lød sånn ca slik; "If i could tell a lie, i wouldn't ..." --> "If i could say goodbye, i wouldn't ..."

Var en sterk bass gjennom hele sangen, og en veldig markant bassovergang i verset.

 

Ser for meg at det er et band som er likt R.E.M etc.

 

hjeeelp :innocent:

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...