Gå til innhold

Lurer du på hva en sang heter? Spør her.

Simen1

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Jeg leter etter artist og tittel på en sang med tekst noe som "so maybe you just couldn't find the time". Kvinnelig vokalist.

Skrevet

Noen som vet hva den sangen som spilles mye på The Voice (FM) om dagen heter?! Minner om Snoop Dogg, P. Diddy? noen flere, pluss (noen) damer som synger. Fin rap og melodi, og den varer i en drøyt 4, 5 - 6 minutter. Er ikke på the blue carpet treatment, heller...

Setter stor pris på svar... :whistle::innocent:

Skrevet
Hva heter sangen fra 0:00 til 0:14 her?

http://stage6.divx.com/members/628762/videos/1151148

Er bombesikker på at jeg har hørt den før, men kommer ikke på hva det kan være. :(

EDIT:

_Mathias_: Kan det være Edguy med Superheroes? http://www.metrolyrics.com/superheroes-lyrics-edguy.html

8180083[/snapback]

Den lurer jeg også på .. :dribble:

8180274[/snapback]

Det var nokk den ja:) Tusen takk skal du ha :thumbup:

Skrevet

Sangen er litt sånn type Kraftwerk. Husker ikke så mye av sangen utenom at de sier noe sånt ; s ekspress, gjentatte ganger i sangen.

Noen som vet?

Skrevet

Hvilken sang er den som er på slutten av wild things 3 hvor du ser de jentene får solgt de diamantene og resten av rulleteksten? Er ikke noe text på den, bare spilling.

Står ikke i rulleteksten på filmen nei, har sett.

Skrevet

i scary movie, spilles det en sang i starten som går noe som " i let you go, let you go " den spilles rett etter scenen i villaen er ferdi. hyggelig vist noen kunne hjelpe meg

Skrevet
Noen som vet hva den sangen som spilles mye på The Voice (FM) om dagen heter?! Minner om Snoop Dogg, P. Diddy? noen flere, pluss (noen) damer som synger. Fin rap og melodi, og den varer i en drøyt 4, 5 - 6 minutter. Er ikke på the blue carpet treatment, heller...

Setter stor pris på svar... :whistle:  :innocent:

8177746[/snapback]

Ingen som vet om denne, da?! :S :roll:

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive
  • Opprett ny...