Gå til innhold

Lurer du på hva en sang heter? Spør her.

Simen1

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse
Skrevet
Hva heter den artisten/sangen som spilles i reklamen/introen til programet "Planeten vår", som går på Nrk1 på søndager halv ni til ni.

Hva heter denne sangen?

7819670[/snapback]

Rob D - Clubbed To Death?

7820114[/snapback]

JA!

trengte den til et videoklipp vi lager

takk :D

Skrevet
Rett før Champions League finalen i fjor, var det en mann som "snakket" med spillerne rett før en viktig kamp (det var forresten Barcelona - Arsenal)Han hadde litt "gammel" stemme så det var litt rørende...han snakket for å piffe opp spillerne, så de skulle være tente

tror det er noe med Sunday morning (noe som bare dukker opp når jeg tenker på det :hmm: ) eller noe......

7820128[/snapback]

Forstår ikke sammenhengen mellom fotballen og det du sier om sunday morning, men kan det være Faith No More - Easy Like Sunday Morning?

7820320[/snapback]

mener at sangen kanskje het noe med Sunday Morning, men det var ikke Faith no More :hmm:

skal jeg si noe av det jeg husker så er det at det var en gammel mann som snakket, mens han snakka så man fotball-klipp og sånt...

er det ingen som så på CL mellom Arsenal og Barca????

Skrevet
Du kan kanskje beskrive sangen i steden for mannen som snakker? :p

7833066[/snapback]

som jeg sa: gammel man som snakker, snakker liksom om hvordan de skal spille (er det virkelig ingen som ser på CL?? :hmm: ), men det er liksom ikke en sang men han prater med litt musikk i bakgrunnen og etter hvert begynner spillerne å juble å klappe for treneren

det er det jeg husker :dontgetit: det er tross alt et år siden jeg hørte den sist, og har bare hørt den EN gang :(

Skrevet

7833066[/snapback]

som jeg sa: gammel man som snakker, snakker liksom om hvordan de skal spille (er det virkelig ingen som ser på CL?? :hmm: ), men det er liksom ikke en sang men han prater med litt musikk i bakgrunnen og etter hvert begynner spillerne å juble å klappe for treneren

det er det jeg husker :dontgetit: det er tross alt et år siden jeg hørte den sist, og har bare hørt den EN gang :(

7836217[/snapback]

hmm et klipp fra "any given sunday" kanskje?

Skrevet

7833066[/snapback]

7836217[/snapback]

hmm et klipp fra "any given sunday" kanskje?

7836362[/snapback]

JAAAAAAAAAA :w00t::thumbup::w00t::thumbup::yes: TAKKER OG BUKKER :D

Skrevet

Husker jeg hørt en sang for et stykke tid siden (er vel 5år nå). Sjangeren er trance og sangen ble spilt ved hjelp av lyder fra en telefons taster. Jeg kan huske det var uvær i bakgrunnen, men ikke så mye annet. Noen som vet hvilken sang jeg sikter etter?

Skrevet

Hva heter den sangen som er i slutten av den episoden av american dad der stewe og stan tar anabole sterioder og får pupper..? de poser så er det en sang..

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive
  • Opprett ny...