Gå til innhold

Lurer du på hva en sang heter? Spør her.


Simen1

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

Kom til å tenke på en sang som kan se litt sånn tegneserie aktig, noe ala Aqua med Dr.Jones.

Det eneste jeg husker fra selve sangen er at den ene personen har et høøyt svart hår med "elvis" sveis på toppen.

Sangen er nok en hvertfall 8-9 år gammel tenker jeg.

 

Ikke mye å gå etter men :p

Endret av Wow 0_x
Lenke til kommentar
AAAAAAAAAAAARGH! Jeg leter etter en White Stripe country sang, som ikke er Little Ghost, noen som har noen ide om hva sangen heter?

 

En annen sang:

 

Husker absolutt ikke noe annet en melodien, men den var iallefall Indisk. Det var en Engelsk/Amerikansk artist som sang oppå den for noen år siden.

Bump

 

Jeg bruker Lyricsfreak.com til og finne tekster.

Lenke til kommentar
Gjest Slettet+19283741

Det eneste jeg vet om denne sangen er dette:

 

Dotcom tonight/tomorrow

 

Det er en gammel sang, 80, 90 tallet vil jeg anta. Går på radioen innimellom. Mann som synger. Sangen har ikke høyt tempo.

 

 

Takk :)

 

 

EDIT:

Eagle Eye - Save 2night

Endret av Slettet+19283741
Lenke til kommentar

Haloen, jeg kom til og tenke på en sang jeg hørte i 2003/2004 husker ikke eksakt hvilket år.

jeg husker bare fra musikk videoen, husker ikke noe tekst eller noe sånt. På videoen var det i vertfall noen jenter som dansa, var ganske mange egentlig og "foreldrene kom å så på" mot slutten av videoen . så var det en som spilte piano og en med briller som sang. Jeg husker at den gikk om igjenn å omigjenn hele tia på svisj og alt det der. Noen som vet hvilken sang det er? Tror den har noe med Dance eller liknende i navnet men finner den ikke igjenn noe sted.

 

Håper noen hvet/finner ut hvilken sang det er. :yes:

Lenke til kommentar
Kom til å tenke på en sang som kan se litt sånn tegneserie aktig, noe ala Aqua med Dr.Jones.

Det eneste jeg husker fra selve sangen er at den ene personen har et høøyt svart hår med "elvis" sveis på toppen.

Sangen er nok en hvertfall 8-9 år gammel tenker jeg.

 

Ikke mye å gå etter men :p

 

Sikkert Cartoons med Witch Doctor elns. :p

Lenke til kommentar

Vist noen har sett Jungelboka (går på det norske teatret i oslo nå) så starter det med en breaks-aktig remix av Eye of the Tiger. noen som har noe info om den eller vet om noe lignende?

 

"En nærmest Nine Inch Nails tolkning av "Eye of the tiger" starter forestillingen"

""Eye of the tiger" starter forestillingen med et enorm ”trøkk”."

Endret av Lex123
Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...