Gå til innhold

Oppgradering til 10000,- forslag


Anbefalte innlegg

Hei!

 

Som tittelen sier, jeg sikler på å oppgradere litt. Har for øyeblikket en AMD 1090T og den er inne i sitt 5. år og begynner å bli moden for å oppgraderes.

 

Som nevnt har en 1090T, GTX 690, en 256gb SSD disk. Minnet husker jeg ikke var, 16gb DDR3 er det jeg husker. Har planer om å bytte ut alt unntatt skjermkortet i denne omgang, noen som har et par kjappe forslag? Hadde sett for meg 4770K, men er åpen for alt!

 

 

Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse

Tviler på broadwell kommer i juni, det ville vært god nyhet i så fall.

 

fant dette:

 

http://www.legitreviews.com/intel-desktop-roadmap-update-devils-canyon-broadwell-haswell-e_137725

 

Devil’s Canyon med bedre Thermal Interface Material (TIM) vil vertfall være bedre for overklokkere.

 

Forsåvidt om du trenger mere lagringplass

 

Samsung SSD 840 EVO 500GB er et veldig bra kjøp, men prisen blir nok ennå litt billigere mot høsten, uansett ikke så dårlig kjøp.

Endret av LMH1
Lenke til kommentar

Tviler på broadwell kommer i juni, det ville vært god nyhet i så fall.

 

fant dette:

 

http://www.legitreviews.com/intel-desktop-roadmap-update-devils-canyon-broadwell-haswell-e_137725

 

Devil’s Canyon med bedre Thermal Interface Material (TIM) vil vertfall være bedre for overklokkere.

 

Forsåvidt om du trenger mere lagringplass

 

Samsung SSD 840 EVO 500GB er et veldig bra kjøp, men prisen blir nok ennå litt billigere mot høsten, uansett ikke så dårlig kjøp.

Supre svar!

 

Får visstnok igjen på skatten og får holde meg til andre halvdel da Haswell nærmer seg. Som du sier så er vel ikke hoppet for min del veldig stort før Haswell kommer. Tror jeg har lest et sted at extremeversjonen støtter hurtigere sata? Er veldig av å på på denne oppgraderingsfronten, den kommer ca hvert 3-4 år da det er tid for oppgradering. Igjen, takker for svar!

 

JI

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...