Gå til innhold

HP Pavilion 15 15.6" bærbar PC


Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

HP'er generelt har tendenser til å ha et relativt høyt støynivå og de blir veldig fort varme. Dette er dog på de eldre modellene. Har ikke sett eller prøvd den nye så det kan godt være pc'ene har blitt forbedret på disse områdene.

 

Skulle jeg kjøpt meg en ny bærbar pc, ville jeg nok valgt Asus. Med forbehold om at innmaten er sånn noenlunde lik som den du allerede ser på

Lenke til kommentar

HP'er generelt har tendenser til å ha et relativt høyt støynivå og de blir veldig fort varme. Dette er dog på de eldre modellene. Har ikke sett eller prøvd den nye så det kan godt være pc'ene har blitt forbedret på disse områdene.

 

Skulle jeg kjøpt meg en ny bærbar pc, ville jeg nok valgt Asus. Med forbehold om at innmaten er sånn noenlunde lik som den du allerede ser på

Takk, skal tenke på det :)

Endret av Jonny m
Lenke til kommentar

Heisann! Jeg har tenkt til å kjøpe meg en HP Pavilion, men det jeg lurer på først er om noen har erfaring med denne. Kunne gjerne tenkt meg noen tilbakemeldinger på om den er bra eller ikke i bruk.

 

Takk :)

Meget gode maskiner, som jeg bare kan si godt om! :D De "gamle modellene" bråket en dal, men de nyere modellene bråker ikke i det hele tatt :)

 

HP'er generelt har tendenser til å ha et relativt høyt støynivå og de blir veldig fort varme. Dette er dog på de eldre modellene. Har ikke sett eller prøvd den nye så det kan godt være pc'ene har blitt forbedret på disse områdene.

 

Skulle jeg kjøpt meg en ny bærbar pc, ville jeg nok valgt Asus. Med forbehold om at innmaten er sånn noenlunde lik som den du allerede ser på

Gamle rykter som ikke få folk har lagt fra seg. Mange fortsetter å uttale seg på maskiner som de hadde for 6 år siden, og tror det samme om HP den dag i dag. HP maskinene (pavilion serien) bråker ikke noe som helst, slik aom de fleste maskiner er i dag. Man må stappe øret helt intill maskinen for å høre "bråket", så HP har forbedret seg enormt. Varme er heller IKKE ett problem :)

 

Har dermed kun varmt å si om Hp og Pavilion.

Lenke til kommentar

Denne Hp Pavilion'en jeg sitter på nå bråker iallefall mye, og blir varm på null komma niks. Har hatt den i 3-4 år nå og den har etter hva jeg kan huske alltid vært sånn.

Nå var dette de gamle PC'ene da. Og en 3-4 år gammel PC er ganske gammel, kan ha forandret seg mye siden da :p

Lenke til kommentar

Denne Hp Pavilion'en jeg sitter på nå bråker iallefall mye, og blir varm på null komma niks. Har hatt den i 3-4 år nå og den har etter hva jeg kan huske alltid vært sånn.

Ja, det var av de gamle typene! Jeg har også en maskin som er 4 år som bråker og blir glovarm, men jeg har også ett par andre maskiner som er av nyere tid og der er problemet helt borte. Det samme gjelder også en rekke andre maskiner som jeg har vært borti.

Lenke til kommentar

Nei, men jeg er forbanna på de tullingene som tror at HP er noe dritt når de egentlig ikke vet hvordan de nyere maskinene demmes er. HP gjorde en feil på Pavilion dv6 serien spesielt for noen år tilbake, det er jeg enig i, men dette har de for lengst rettet opp i! Compaq har også det samme problemet, men hva forventer man av maskiner til 2000 kroner. Den eneste serien som jeg vet om som i dag har dette problemet er dermed Compaq serien.

 

Men mår jeg sammenligner denne serien med andre i samme prisklasse så må jeg ikke si at HP ligger ille dårlig ann i forhold til andre produsenter og andre modeller.

 

Generelt sett så må jeg si at ASUS og HP er favorittmerkene mine.

Dette er vell begrunnet. Har nærmest aldri opplevd problemer med ASUS sine maskiner, de har to års garanti, de har god service, og de leverer fornuftige maskiner med en god kvalitet. HP greier å pakke sammen masse god hardware i en rimelig maskin, og jeg har aldri opplevd problemer med disse heller, og jeg har også inntrykk av at HP er seige maskiner som holder ut uansett hvor hardt du kjører de og det digger jeg med de! :D

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...