Gå til innhold

Fikk nei frå ønsket lærlingplass


Anbefalte innlegg

Hei.

 

Eg fekk nei frå ønsket lærlingplass og lurte på om det er ein måte og skrive hvorfor eg fekk nei eller om det er aktuelt om dei kunne sitt på søknaden min igjen og revurdert an på ein eller anna mulighet.

 

 

Eg går no VG3 Automasjon har tidligare gått
VG1 TIP: fikk 3,7 i snitt med 13 dager og 57.5 timer fråvær
VG2 Automasjon:3,2 i snitt med 5 dager og 1,17 timer fråvær
VG2 Maritime: 4.5 i snitt med 2 dager fråvær
VG3: fikk 4.25 i snitt med 0 dager fråvær men eg er ikkje ferdig på skulen enda.

 

Eg fekk bra vurdering fra utplassering når eg var der

HMS: 5
Samarbeid: 5
Praktisk arbeid: 5
Faglig kunnskap: 5
Sjølvstendighet: 5
Orden/oppførsel: God
Bedriften sin generelle vurdering av eleven: Eleven er lærevillig og <proaktiv>. Viser interesse for arbeidet, og engasjerer seg.

 

Visst noen her inne har litt erfaring med søknader så tar eg gjerne imot tips

 

 

Mvh Stian

Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse

Ser du har en del skrivefeil i ditt innlegg (Visst istedenfor viss og noen istedenfor nokon). Hvis du har slike skrivefeil i søknaden din også, så kan den gå i søppelkurven bare pga. det, ihvertfall hvis det er flere som konkurrerer om stillingen. Du bør naturligvis også oppgi grunnen til alt fraværet ditt om du ikke har gjort dette allerede. Jeg tviler på at de kommer til å revurdere din søknad, da det veldig sjelden gjøres om ikke de har fått grov feilinformasjon. Jeg håper også ikke at du søkte bare denne stillingen alene; da jeg søkte lærlingplass søkte jeg på syv forskjellige bedrifter og fikk avslag på fire av dem.

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...