Nytelse Skrevet 11. oktober 2003 Skrevet 11. oktober 2003 Jeg har kjøpt meg minnebrikker til min maskin som ikke funker med mitt HK. nemlig denne:112684 (Komplett varenummer). HK mitt takler ikke RAM med totalt mer enn 4 "sider og her snakker vi 6 "sider". Er det noe som kan fortelle med hvilket HK jeg kan bruke f.eks 4 stk 512 MB brikker av typen jeg har? Kan dette brukes? -> http://www.komplett.no/k/ki.asp?action=inf...ID=&GrpID=&s=sr Er det Dual DDR som gjelder liksom? Gjør det at det blir 2 minnekanaler som takler 8 "sider" Takker for evt hjelp, jeg sliter med dette RAM greiene... :oops: Hilsen Erik
opticus Skrevet 11. oktober 2003 Skrevet 11. oktober 2003 skjønner ikke hva du mener, men hk du har der takler hvertfall 4gb ram, dvs opp til 4 stk 1024mb brikker, dvs at det takler 4 stk 512 brikker også..
Boralis Skrevet 11. oktober 2003 Skrevet 11. oktober 2003 Jeg har kjøpt meg minnebrikker til min maskin som ikke funker med mitt HK. nemlig denne:112684 (Komplett varenummer). HK mitt takler ikke RAM med totalt mer enn 4 "sider og her snakker vi 6 "sider". Er det noe som kan fortelle med hvilket HK jeg kan bruke f.eks 4 stk 512 MB brikker av typen jeg har? Kan dette brukes? -> http://www.komplett.no/k/ki.asp?action=inf...ID=&GrpID=&s=sr Er det Dual DDR som gjelder liksom? Gjør det at det blir 2 minnekanaler som takler 8 "sider" Takker for evt hjelp, jeg sliter med dette RAM greiene... :oops: Hilsen Erik Ja tror det er noe sånt ja,har hatt 4 x 512 på mitt uten prob
Nytelse Skrevet 11. oktober 2003 Forfatter Skrevet 11. oktober 2003 Snekker'n: Har du 4 ganger 512 DDR på det HK som står i siggen din?? Hvis det er tilfelle kjøper jeg bare et sånt :-) Erik (som ser litt lysere på ting )
Boralis Skrevet 11. oktober 2003 Skrevet 11. oktober 2003 Snekker'n:Har du 4 ganger 512 DDR på det HK som står i siggen din?? Hvis det er tilfelle kjøper jeg bare et sånt :-) Erik (som ser litt lysere på ting ) Normalt kjører jeg med 2 men måtte teste det ut når du spurte så nå har jeg kjørt med 2 x512 Geil Golden Dragon og to Geil Platinum 4200 samtidig det funket fint. Dette testet jeg også da jeg hadde IC7-G det gikk helt greit der også så dermed tror jeg det funker på alle 875/865 kortene.
Nytelse Skrevet 12. oktober 2003 Forfatter Skrevet 12. oktober 2003 Kjempefint :-) Og det er minnebrikker med chip'er på begge sider av PCB'en? Takk skal dere ha for svarene, alle sammen :smile: Erik
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå