Gå til innhold

[Løst] Tek Ekstra - Paypal


Anbefalte innlegg

Jeg meldte meg for en måned med Tek Ekstra, og denne gratismåneden har gått ut. Jeg har blitt belastet med ny måned, men jeg kommer likevel ikke inn på artiklene, og betalingen er heller ikke registrert under profilen min. Den er derimot registrert hos Paypal.

 

Jeg vil gjerne ha tilgang til Tek Ekstra som jeg faktisk har betalt for.

 

Jeg har forøvrig sendt dette også til [email protected], uten å få noe respons.

Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse

Jeg har forøvrig sendt dette også til [email protected], uten å få noe respons.

Hei Asbjørn,

 

Jeg fant en sak i support-systemet fra deg som vi fikk tilsendt 31. mars 15:33. Vi sendte ett svar klokken 15:49, så det er rart å høre at du ikke har fått svaret vårt. Kan det ha havnet i ett søppelfilter el.?

 

Det vi svarte var:

 

Hei Asbjørn

 

Dette må vi finne ut av. Hvilken e-post gjelder det? Jeg kan ikke se at du har hatt noen gratismåned eller betalinger knyttet til ***@getmail.no. Har du registrert deg og brukt en annen adresse?

 

Jeg har dessverre svært lite med betalingssystemet å gjøre, men skal sørge for at saken blir tatt opp igjen i morgen. Men som det sto i svaret som ble sendt, så finner vi ingen betalinger knyttet til den epost-adressen du bruker nå.

 

Kan du ha opprettet abonnementet på en annen epost-adresse? Send meg gjerne en melding med epost-adresser hvis du kommer på noe. Eller videresend epost-meldinger du har fått om abonnementet til [email protected] .

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...