Gå til innhold

Leseranmeldelse: Star Wars: Knights of the Old Republic


Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

Fullførte det selv (for 3. gang tror jeg) i går faktisk. Egentlig mest for å venne meg til d20-mekanikken og universet igjen før jeg starter på KotOR2 snart med TSLRCM-mod. Trenger en liten pause får jeg går løs på den godsaken da.

 

KotOR1 var litt buggy for meg da, noen oppdrag som ikke ble registrert som fullførte og noen CTD ved saving. Kan ikke huske å ha hatt slike problemer de andre gangene, så måtte passe på å ha flere lagringsfiler å rotere mellom.

 

Men nieren er ikke så dum, muligens en svak nier fra meg da. Tregner jo jo litt å gå på for KotOR2. :p

Lenke til kommentar

Et av mine topp 5-spill totalt sett. Husker jeg var helt hektet og spilte gjennom det flere ganger. Ja, det sliter med en del ting (grafikk og ikke altfor brukervennlig interface), men historien var det som drev meg. Startet det opp for ikke så lenge siden og det skal innrømmes at det ikke eldes veldig bra :)

Likevel er det et av mine beste spill-minner og det skal mye til før det mister plassen sin høyt på min liste.

Lenke til kommentar
  • 4 måneder senere...
  • 2 måneder senere...
  • 1 måned senere...

Fullførte det selv (for 3. gang tror jeg) i går faktisk. Egentlig mest for å venne meg til d20-mekanikken og universet igjen før jeg starter på KotOR2 snart med TSLRCM-mod. Trenger en liten pause får jeg går løs på den godsaken da.

 

KotOR1 var litt buggy for meg da, noen oppdrag som ikke ble registrert som fullførte og noen CTD ved saving. Kan ikke huske å ha hatt slike problemer de andre gangene, så måtte passe på å ha flere lagringsfiler å rotere mellom.

 

Men nieren er ikke så dum, muligens en svak nier fra meg da. Tregner jo jo litt å gå på for KotOR2. :p

 

KotOR II var dessverre langt svakere enn KotOR og led sterkt under det faktum at det ble utgitt uferdig. Selv om TSLRCM bøter en del på dette er KotOR et bedre spill i min bok.

 

Dessverre ble MMORPG spillet "The Old Republic" prioritert fremfor flere enspilleroppfølgere og vi får vel aldri oppleve Star Wars verdenen på samme måte som i KotOR/KotOR II igjen :(

  • Liker 1
Lenke til kommentar
  • 4 uker senere...

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...