Gå til innhold
Trenger du hjelp med internett og nettverk? Still spørsmål her ×

Overopphetet router?


Anbefalte innlegg

Har en liten 4port bredbånds router som har en tendens til å bli veldig varm, det er noen få luftehull i den, men det virker som om at den har gått så varm at den har hengt seg.

 

Jeg dro ut strømen og plugget den inn gjenn og da var jeg på nett med en gang. Den er høvelig ny og står på hele tiden, bør jeg finne fram drillen eller noe å lage flere luftehull oppå dekselet så den ikke holder så godt på varmen?

Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse
Har en liten 4port bredbånds router som har en tendens til å bli veldig varm, det er noen få luftehull i den, men det virker som om at den har gått så varm at den har hengt seg.

 

Jeg dro ut strømen og plugget den inn gjenn og da var jeg på nett med en gang. Den er høvelig ny og står på hele tiden, bør jeg finne fram drillen eller noe å lage flere luftehull oppå dekselet så den ikke holder så godt på varmen?

 

Montere på en vifte? :lol:

 

Har du prøvd å oppgradere firmwaren? Kan hende det er noe annet enn at den blir varm at den krasjer også.

Lenke til kommentar

Droppa den ned i ei bøtte saltet isvann så den skulle bli kald, men nå funker den ikke...rare greier :shrug:

 

Neida, jeg har plassert den i vinduskamen så den får litt kjøligere plass å være på. ikke hengt seg til nå ihvertfall. Gjør den det så vet jeg ikke hva jeg skal gjøre, får jeg ny blir det samme med den, Routeren har siste firmware og det er en liten SMC som er kjent for å ha gode produkter til grei pris.

Lenke til kommentar

Spiller litt online, veldig lite fildeling men laster ned endel demoer og sånnt og film trailere nå og da. Somregel så er det sikkert kræsj i dataflyten som forårsaker at den henger seg (Firmware fix ordner det)

 

Det skjer kun når den er varm her, eller var varm, den ser ut til å trives i vinduskarmen, var bare litt kaldere plassering og ei og annen forbipasserende dame på veien den trengte.

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...