Gå til innhold

Test: Samsung Galaxy Tab Pro 8.4


Anbefalte innlegg

Gjest Slettet-p4PIYwb6

Synes også at f.eks. LG G Pad 8.3 burde nevnes blandt alternativene.

Ja, de er jo veldig like i størrelse. Denne har bedre skjerm men det rettferdiggjør vel ikke prisen. Er vel så høyt priset da den er helt ny.

Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse

For en elendig anmeldelse. Skjermen er etter sigende bedre, men vi får ingen direkte sammenligning ut i fra målte spesifikasjoner. Skjermen skal være bedre fordi man kan se "film" på flyet enklere med denne enn mini?! What?! Hvis dette er en proff tablet, hvorfor har den da 16:9 størrelsesforholm på skjermen? For å fri til TV-serie entusiastene? (Det er en meget liten andel filmer som faktisk er i 16:9, de fleste kjører et enda bredere format og uansett hva man velger, så får man black bars - tydeligvis ingen som faktisk tester å se film når de anmelder disse produketene).

 

Prøv å surfe eller jobbe med en 16:9 tablet. Det er utrolig irriterende. Når man har den på høykant, så får man for lite i bredden. Har man den i landskap-modus, så ender man opp med å skrolle utrolig mye. Det er akkurat samme grunnen til at MacBook Air 11,6" er så forhatt av mange. Skjermen blir for liten å jobbe på når den er så liten og har dette størrelsesforholdet.

 

Så var det ytelsen da. Absoultt ingen ytelsessammenligning mellom de to tabletene. Er dette en store synse-anmeldelse? Ja, Tab har quadcore. Mini har dualcore. Hvem har best GPU? Har det noe som helst å si at mini har dualcore under bruk? Denne anmeldelsen kunne jeg skrevet selv uten å ha testet noen av produktene slik jeg leser anmeldelsen, får det ligger absolutt ingen tester her.

 

Skjerpings!

 

Dessverre er det sånn i dag at enhver idiot kan kalle seg ekspert og uttale seg om ting de ikke har greie på.

Lenke til kommentar

 

 

Synes også at f.eks. LG G Pad 8.3 burde nevnes blandt alternativene.

Ja, de er jo veldig like i størrelse. Denne har bedre skjerm men det rettferdiggjør vel ikke prisen. Er vel så høyt priset da den er helt ny.

Jeg er ikke i tvil om hvilken jeg hadde valgt. LG som koster 1000 kr mindre, jeg og de aller fleste vil klare seg med litt svakere prosessor og litt lavere oppløsning.

 

Antar at grunnen til at LG ikke er nevnt som alternativ er fordi man ikke får den med mobilnett. Det er jo 4G versjonen som et testet her.

Lenke til kommentar
  • 2 måneder senere...

 

Veldig stiv pris. Må ned en tusing eller halvannen før dette er noe å se på, og det skjer antagelig ikke før brettet er helt utdatert.

Får spesielt 8 og 10 tommerne til veldig fine priser nå :)

http://www.prisjakt.no/product.php?j=2427703,2427781,2533094,2427702,2495465,2427778,2427701,2427780

 

 

De som er hvite i denne oversikten selges bare i den fargen? Synd isåfall, tror jeg hadde kjøpt nå om jeg fikk sort. Skjønner ikke at det kan være noe særlig marked for hvit, trodde det var sort "alle" ville ha.

Lenke til kommentar

 

 

 

Veldig stiv pris. Må ned en tusing eller halvannen før dette er noe å se på, og det skjer antagelig ikke før brettet er helt utdatert.

Får spesielt 8 og 10 tommerne til veldig fine priser nå :)

http://www.prisjakt.no/product.php?j=2427703,2427781,2533094,2427702,2495465,2427778,2427701,2427780

De som er hvite i denne oversikten selges bare i den fargen? Synd isåfall, tror jeg hadde kjøpt nå om jeg fikk sort. Skjønner ikke at det kan være noe særlig marked for hvit, trodde det var sort "alle" ville ha.

Jeg kjøper en sort 10 tommer gjennom Expert.

Lenke til kommentar

Har kjøpt MHL adapter men får ikke koblet 10.1 " til tv'n, får bare opp beskjed der det vekselvis står at hdmi er tilkoblet/ikke tilkoblet. Noen andre som har erfart dette? Var liksom et poeng med å kjøpe den. Får jeg det ikke til så går den i retur.

Lenke til kommentar
  • 6 måneder senere...
×
×
  • Opprett ny...