M`kululu Skrevet 10. oktober 2003 Skrevet 10. oktober 2003 Moped er ikke så gale det. 50cc med Effektanlegg og trimsylinder uten plomber går bra.. Har ikke kjørt noe særlig crosser da ,men gatemopeder er fine. Hvis man er 16. Er man 18 tar man ikke mopedlappen. Eller mopedførerbeviset som det heter. Er ikke lappen engang må bare spørre: hvor kan jeg kjøpe en TRIMsylinder på 50cc? poenget med trimsylinder er vel å få en litt sørre sylinder...
Raggi Skrevet 10. oktober 2003 Skrevet 10. oktober 2003 denne kunne vel vert postet i MC-trimming? men men... trimmdeler til moped kan kjøpes på www.mc-deler.no og www.crash.no! så de så...
M`kululu Skrevet 10. oktober 2003 Forfatter Skrevet 10. oktober 2003 jeg qouta fra den andr emopedtråden som var stengt, måtte bare nevne det. jkeg vet forøvrig godt at jeg kan kjøpe trimdeler fra mc-deler.no og crash.no
miCro Skrevet 10. oktober 2003 Skrevet 10. oktober 2003 Moped er ikke så gale det. 50cc med Effektanlegg og trimsylinder uten plomber går bra.. Har ikke kjørt noe særlig crosser da ,men gatemopeder er fine. Hvis man er 16. Er man 18 tar man ikke mopedlappen. Eller mopedførerbeviset som det heter. Er ikke lappen engang må bare spørre: hvor kan jeg kjøpe en TRIMsylinder på 50cc? poenget med trimsylinder er vel å få en litt sørre sylinder... Du kjøper ikke en trimsylinder PÅ en 50cc, du bytter ut 50cc sylinderen med f.eks en 70cc eller 80cc sylinder, altså en trimsylinder. Jeg er enig i at M`kululu utrykker seg litt rart... :wink: Edit: Sorry, mente selvfølgelig at han fra sitatet utrykte seg litt rart...
CaNaBiS Skrevet 10. oktober 2003 Skrevet 10. oktober 2003 Moped er ikke så gale det. 50cc med Effektanlegg og trimsylinder uten plomber går bra.. Har ikke kjørt noe særlig crosser da ,men gatemopeder er fine. Hvis man er 16. Er man 18 tar man ikke mopedlappen. Eller mopedførerbeviset som det heter. Er ikke lappen engang må bare spørre: hvor kan jeg kjøpe en TRIMsylinder på 50cc? poenget med trimsylinder er vel å få en litt sørre sylinder... Du kjøper ikke en trimsylinder PÅ en 50cc, du bytter ut 50cc sylinderen med f.eks en 70cc eller 80cc sylinder, altså en trimsylinder. Jeg er enig i at M`kululu utrykker seg litt rart... :wink: Edit: Sorry, mente selvfølgelig at han fra sitatet utrykte seg litt rart... Hvorfor ikje 100cc? 8) jada! USAKELI INNLEGG MEN KJEDER MEG!
Bushnell Skrevet 10. oktober 2003 Skrevet 10. oktober 2003 skal det være så skal det være.. men er vel ikke 100 cc sylindere til moped tror jeg.. såfall blir det snart 125cc av mopeden..
OgnOmm Skrevet 10. oktober 2003 Skrevet 10. oktober 2003 BRENN MOPEDRÅNERE!! Get a freaki'n life... En ting er å råne bil (som jeg fprøvrig er imot) der du kan ha anlegg og greier, slippe å fryse RÆVA av seg,men altså.. mopedrånere..
Bushnell Skrevet 10. oktober 2003 Skrevet 10. oktober 2003 trenger ikke være mopedråner fordi om en har en moped.. jeg bruker den nå jeg sku vert et sted å ikke har noen til å kjøre meg.. enkelt å greit
CaNaBiS Skrevet 10. oktober 2003 Skrevet 10. oktober 2003 skal det være så skal det være.. men er vel ikke 100 cc sylindere til moped tror jeg.. såfall blir det snart 125cc av mopeden.. 100cc til en MOPED jo!
miCro Skrevet 10. oktober 2003 Skrevet 10. oktober 2003 Man kan jo sette på en 1000cc motor på en moped chassis (kan man si det?), så det er jo i prinsippet 1000cc til mopeder og...
CaNaBiS Skrevet 10. oktober 2003 Skrevet 10. oktober 2003 Man kan jo sette på en 1000cc motor på en moped chassis (kan man si det?), så det er jo i prinsippet 1000cc til mopeder og... Joda, Men tengte mere på en 100cc trimsylynder set til vespa jeg da
M`kululu Skrevet 10. oktober 2003 Forfatter Skrevet 10. oktober 2003 trenger for ****** vel ikke å være en mopedråner selv om en syns det er artig å kjøre moped din jævla ******
Raggi Skrevet 10. oktober 2003 Skrevet 10. oktober 2003 100cc går som lett-sykkel bare så det er sagt! samme med 80cc! (de som er orginale seff) Og dette gjelder vel bare i Norge
M`kululu Skrevet 11. oktober 2003 Forfatter Skrevet 11. oktober 2003 det går IKKE ann å ha en 1000cc motor i mopedramma, den er alt for liten. og alt over 49,999999999cc er lettsykkel i norge
pebbe Skrevet 11. oktober 2003 Skrevet 11. oktober 2003 Var en fyr i hjembygden min som heiv en 600cc motor på TSX ramme. Kom ikke ut av garasjen før den ble rammeskeiv...
Raggi Skrevet 11. oktober 2003 Skrevet 11. oktober 2003 det går IKKE ann å ha en 1000cc motor i mopedramma, den er alt for liten.og alt over 49,999999999cc er lettsykkel i norge 250cc + er mellomklasse og 600cc++ er tung sykkel!
Arctic Skrevet 11. oktober 2003 Skrevet 11. oktober 2003 moped er artig. Du er vel klar over at du kan være mopedofil?
morten2101 Skrevet 11. oktober 2003 Skrevet 11. oktober 2003 moped er artig. Du er vel klar over at du kan være mopedofil? Nei, er det mulig??
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå