Gå til innhold

Vunnet en PC med custom vannkjøling, glo varm under spilling.

Anbefalte innlegg

Skrevet

Pleier som regel å hjelpe :)

Jeg er nødt til å bytte kabinett pga premien jeg vant ikke tåler spilling, syns det er sykt at de kan sende en premie uten å ha testa PCen. Eneste de har gjort er å kjøre en Firestrike benchmark.

Men om jeg må bruke noen kr på å få gratis premien til å funke som den skal, så får det bare gå :) Jeg hiver bare HW som står i Air 540 i det nye HTPC kabinettet også bruker den som media center, eller reserve PC vis det skulle dukke opp noen på besøk som vil spille.

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Pleier som regel å hjelpe :)

Jeg er nødt til å bytte kabinett pga premien jeg vant ikke tåler spilling, syns det er sykt at de kan sende en premie uten å ha testa PCen. Eneste de har gjort er å kjøre en Firestrike benchmark.

Men om jeg må bruke noen kr på å få gratis premien til å funke som den skal, så får det bare gå :) Jeg hiver bare HW som står i Air 540 i det nye HTPC kabinettet også bruker den som media center, eller reserve PC vis det skulle dukke opp noen på besøk som vil spille.

høres ut som en plan :) Kalleklovn12 har vannkjøling i sitt 540.

Skrevet (endret)

Sittet å grubblet på ny rute.

Tank -> CPU -> 2x120 rad -> 120 rad -> GPUs -> 3x120 rad -> tank.

http://bildr.no/view/TUtaeWlM

Tank -> CPU -> 120 rad -> 2x120 rad -> GPUs -> 3x120 rad -> tank.

http://bildr.no/view/R2ZSd2JK

Tror en av disse vil funke mer optimalt siden tanken må først i loopen.

Begynner å bli veldig flink i paint nå haha :)

Det vil bli brukt kompresjonsnippler 1/4"BSPx1/2"ID-3/4"OD så jeg holder meg til samme type og slipper å bruke for mye penger på fikse det som skulle ha vært fikset for lenge siden.

Endret av ZentiX

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive
  • Opprett ny...