Gå til innhold
Trenger du tips og råd? Still spørsmål anonymt her ×

Betyr høyde så mye?


Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

Høyde for kvinner er som vekt for menn. De fleste menn ønsker ikke en overvektig usunn dame. De fleste kvinner ønsker ikke en kort mann. Akkurat som en spesiell midje-hofte ratio ( som viser fruktbarhet) er noe menn tiltrekkes av, tiltrekkes kvinner av v-form og maskuline trekk som høyde, skulderbredde, osv. Ren biologi og psykologi.

  • Liker 1
Lenke til kommentar

1.89 her, og hvis det er slik at man får lettere damer med høyde er det helt rettferdig med tanke på hvor mange andre ting som blir langt værre med høyden. Som nevnt tidligere i tråden er flyturer det værste.

 

Jeg tror høyde er en viktig faktor, jeg selv preferer kvinner så lave som mulig og kunne ikke tenke meg en kvinne som er høyere enn meg selv.

Kom igjen, det er ikke bare på damefronten dere gjør det bedre heller. Høye menn tjener også mer og lever lengre enn lave. Mer respektert blir de også.

  • Liker 1
Lenke til kommentar

Ble så "truffet" av denne tråden at jeg endelig måtte regge meg her på forumet :)

 

Er selv 173 cm, som er ansett som gaanske lavt for menn. Har blitt avvist en del ganger av jenter ja, men som regel er det fordi "sjekkinga" mi slår noe feil (huehue), poenget mitt er hvis man tenker at høyde noen gang er et problem er det fordi man gjør det til et problem selv, og som nevnt tidligere, er alle forskjellige. Tro meg, det finnes en flust av damer der ute som ikke har noe imot lavere menn.

Endret av Eddiboy
Lenke til kommentar

Høyde for kvinner er som vekt for menn. De fleste menn ønsker ikke en overvektig usunn dame. De fleste kvinner ønsker ikke en kort mann. Akkurat som en spesiell midje-hofte ratio ( som viser fruktbarhet) er noe menn tiltrekkes av, tiltrekkes kvinner av v-form og maskuline trekk som høyde, skulderbredde, osv. Ren biologi og psykologi.

 

Heldigvis kan man få V-form og skulderbredde ved hjelp av trening uansett hvor høy man er.

 

 

1.89 her, og hvis det er slik at man får lettere damer med høyde er det helt rettferdig med tanke på hvor mange andre ting som blir langt værre med høyden. Som nevnt tidligere i tråden er flyturer det værste.

 

Jeg tror høyde er en viktig faktor, jeg selv preferer kvinner så lave som mulig og kunne ikke tenke meg en kvinne som er høyere enn meg selv.

Kom igjen, det er ikke bare på damefronten dere gjør det bedre heller. Høye menn tjener også mer og lever lengre enn lave. Mer respektert blir de også.

 

Det er en korrelasjon, ja, men ikke nødvendigvis en kausalitet.

 

vel jeg ble nå selv avvist her forleden på tinder faktisk... snakka en stund en, god stemning og alt helt til jeg sa hvor høy jeg var. ho sa beklager, hadde du vært høyere kunne du kommet og overnattet hjemme hos meg i kveld. faen...

 

Anonymous poster hash: 00b89...ddf

 

Det kan ha vært en dårlig unnskyldning eller en slem spøk, men uansett er heldigvis ikke Tinder representativt for virkeligheten.

Lenke til kommentar

Jeg er 189-190cm og skulle gjerne ønske jeg var litt mindre! Det meste er uehagelig med å være høy bortsett fra konserter. Men når det er sagt så får jeg jo mange stygge blikk fra de bak meg på konsertene da... Så igjen, ikke så positivt. Ikke tenk på høyden din som et "problem", med mindre du går etter en 185er ;)

Lenke til kommentar

Jeg er 189-190cm og skulle gjerne ønske jeg var litt mindre! Det meste er uehagelig med å være høy bortsett fra konserter. Men når det er sagt så får jeg jo mange stygge blikk fra de bak meg på konsertene da... Så igjen, ikke så positivt. Ikke tenk på høyden din som et "problem", med mindre du går etter en 185er ;)

Bare fint det da. Jeg tenker ikke at noen er høye før de er 195.

Lenke til kommentar

 

1.89 her, og hvis det er slik at man får lettere damer med høyde er det helt rettferdig med tanke på hvor mange andre ting som blir langt værre med høyden. Som nevnt tidligere i tråden er flyturer det værste.

 

Jeg tror høyde er en viktig faktor, jeg selv preferer kvinner så lave som mulig og kunne ikke tenke meg en kvinne som er høyere enn meg selv.

Kom igjen, det er ikke bare på damefronten dere gjør det bedre heller. Høye menn tjener også mer og lever lengre enn lave. Mer respektert blir de også.

 

http://www.dailymail.co.uk/health/article-28355/How-small-longer-term-benefits.html

Lenke til kommentar

 

Jeg er en gutt , er 178,5 cm høy, 179,5 cm med sko, men føler det er veldig vanskelig å sjekke opp jenter som er 175-177 , fordi de kryr av høye gutter 1,83- 1.88 hvorfor skulle de valgt meg da. Jeg ser bra ut, er kjekk men jeg har endelig Innset at høyden har mest sannsynlig mye å si. Er det sånn jenter?

 

Anonymous poster hash: 87b11...c57

Lenke til kommentar

Etter å ha sett den videoen, så vil de fleste jenter ha enten en som er høyere eller som er like høy. Du må da være ganske rik og kjent :p for å få høy dame om du er lav, det har vi alltid visst, men det er rart hvordan jentene plutselig syns ikke høyde var noe tema når penger og berømmelse kom inn i bildet, noen av de ihvertfall gold digers. fordi de er veldig glad i penger, det er vi alle, å slippe å gå rundt å tenke om du har råd til de tingene du ønsker deg eller har behov for. Det de lærer oss på skolen om at innsiden er det viktigste er bare bullshit, er du et troll da får du holde deg med trollene. Det er ikke som den der disney historien der han lille stygge mannen som har bøyd rygg for prinsessa fordi han har en fantastisk personlighet :p Det funker bare hvis du er høy, la oss si 190 men du ser ikke særlig bra ut, det går som oftest har sett så mange par, der jenta er fin, gutten ser ut som han kom rett ut fra stygge land. Men men, det skal ikke være så lett, det er alltid enklere å sjekke opp mennesker som du har kjent en stund, men her var det om jenter som er ute på byen. Setter pris på alle svar :)

 

Jeg er jo litt høyere enn de fleste jenter derfor vil jeg da ikke tenke på høyden min lenger :p Jeg vet selv når jeg ser små jenter som er fine, og plutselig dukker det opp noen høye jenter hvordan det er, de er ofte mer attraktive. Men noe annet når man kjenner selve personen :p Er verken høy eller lav for leve med det :) For mange ute der som er enten for høye eller for lave, da er det like greit å være i midten, vi har ikke valgt høyden, det er ikke noe vi får gjort med, du kan dra til Sibir og utføre noen grusomme kne operasjoner som er ganske farlige, men det takker jeg heller nei til, er ikke så crazy etter det. Jeg venter heller og ser hva disse forskerne pønsker på i framtiden.



Anonymous poster hash: 87b11...c57
Lenke til kommentar

Tror ikke det har noe med å beskyttelse men at man ser høyde som mer attraktiv, vi alle vet at du kan like greit være 190 og være svak som en 170 hvis du ikke er godt trent eller trener. Nordmenn er som ofte høye og slanke derfor ser jeg ikke den.

Endret av lion33
Lenke til kommentar

 

Ja, det betyr en del. Jenter digger en sværing som kan beskytte dem.

tror du menn som er 190 er sterkere enn en 1,80? Bare fordi de er svære betyr ikke at de kan beskytte deg som du tror har banket så mange høye gutter at min konklusjon er at de høyeste pleier å være de som mest pinligte

 

Anonymous poster hash: 87b11...c57

 

Klart, en stiller ikke veldig sterkt om man er høy og flis.

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...