Gå til innhold
Trenger du tips og råd? Still spørsmål anonymt her ×

poker dere folk på facebook?


Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

Tror vel ikke helt pokeing er veien å gå. Faktisk vel jeg vel gå så langt som å si at Facebook ikke er kanalen hvor man prøver seg på ukjente, men det kan godt hende at det finnes noen der ute som gjør det med stor suksess. Hvis det er ukjente det er snakk om selvfølgelig.

 

Det beste stedet for sjekking er nok ute i den virkelige verden, men det er ikke alle som har mot nok til å gjøre det. Da fungerer sikkert datingsider vel så bra. Er vel også slik at utseende har en del mer å si på datingsider enn ute i den virkelige verden, i tillegg til at det stort sett er en grov overvekt av menn som tenker at sukker.no er veien å gå.

Lenke til kommentar
Gjest Slettet-x7D6du0Hjb

Hver gang noen poker meg blir jeg forbanna og kaster pc'n i veggen mens jeg fråder som en hattifnatt.

 

Hadde en på VGS som gjorde det der og.. Så søtt. XD

Lenke til kommentar

 

Hver gang noen poker meg blir jeg forbanna og kaster pc'n i veggen mens jeg fråder som en hattifnatt.

Du er så herlig usakelig... :love:

 

Anonymous poster hash: 3e1af...308

 

:innocent:

 

 

Hver gang noen poker meg blir jeg forbanna og kaster pc'n i veggen mens jeg fråder som en hattifnatt.

 

Hadde en på VGS som gjorde det der og.. Så søtt. XD

 

Av å til brøler jeg "IKKE POKE MEG! FAEN!" å så poker jeg som en mofo tilbake.

Det er dårlig folkeskikk å poke folk!

Kjenner jeg blir sint nå bare av å skrive om det!!

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Gjest Slettet-x7D6du0Hjb

Av å til brøler jeg "IKKE POKE MEG! FAEN!" å så poker jeg som en mofo tilbake.

Det er dårlig folkeskikk å poke folk!

Kjenner jeg blir sint nå bare av å skrive om det!!

 

Er jo bare et elektronisk signal, hva er galt med det? XD

 

Fikk litt lyst til å gjøre det på en jeg kjenner som jeg ikke har prata med på en stund. :D

Lenke til kommentar
Gjest Slettet-x7D6du0Hjb

Jeg blir ofte poket av randoms som jeg ikke har på vennelista. Nå er det en kis fra Ghana i Afrika som driver å poker meg å prøver å adde meg som venn.

 

:hrm:

 

Har som regel aldri kontakt med folk jeg ikke kjenner på nettet gjennom facebook, da jeg synes det er upassende.

Lenke til kommentar

Poke folk på Facebook? For en latterlig ubrukelig funksjon. Tror jeg har hatt konto der så lenge det har eksistert, og visste ikke at det var en slik funksjon før jeg leste denne tråden.


Hver gang noen poker meg blir jeg forbanna og kaster pc'n i veggen mens jeg fråder som en hattifnatt.

 

Kanskje vi kan diskutere internt om å få funksjonen til forumet. ;)

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...