Gå til innhold

Pris på vekterkurs?


Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

Hei!

 

Kommer litt ann på hvilket selskap du velger osv men trinn 1 ligger på rundt 5-6 tusen. Det betyr at du kan søke jobb etter det, da får du trinn 2 og trinn 3 gratis.

Bortsett fra de fleste selskapene er gjerrigknerker og noen krever alle fullført ved søknad eller at man stiller med stort fortrinn med alle fullført fra før.

Lenke til kommentar

 

Er det vanskelig å bestå de vekterkurs trinnene? Vurderer selv å hive meg rundt å ta vekterkurs etterhvert

 

Nei. Jeg tipper strykprosenten er latterlig lav.

 

 

Var i ferd med å skrive hvor lite som skal til for å bestå kursene, men siden det sikkert er noen stolte vektere her lar jeg være :)

Lenke til kommentar

 

 

Er det vanskelig å bestå de vekterkurs trinnene? Vurderer selv å hive meg rundt å ta vekterkurs etterhvert

 

Nei. Jeg tipper strykprosenten er latterlig lav.

 

 

Var i ferd med å skrive hvor lite som skal til for å bestå kursene, men siden det sikkert er noen stolte vektere her lar jeg være :)

 

 

Tror nok alle som har tatt kurset er fullstendig klar over hvor enkelte det er. Prøv å ta fagprøve som vekter derimot.

  • Liker 1
Lenke til kommentar

Trådstarter, du er ikke tilfeldigvis bosatt i Vestfold? Skal ta vekterkurs selv, men det er dessverre ingen kurs i Vestfold per dags dato grunnet lav etterspørsel!

 

Trenger med andre ord flere interesserte slik at det blir kurs i Vestfold... :)

Lenke til kommentar

Er det vanskelig å bestå de vekterkurs trinnene? Vurderer selv å hive meg rundt å ta vekterkurs etterhvert

Om man ser på nivået til 95% av landets vektere, kan jeg aldri se for meg at det er noe problem å stå på kurset.... Med mindre man er lobotomert, døv og blind.....

Endret av Skipstrixxy
Lenke til kommentar

Ser ut som vi har nok en kar som har vært på feil side av loven, de er som regel lette å kjenne igjen ved at dem hater hardt over politi / vektere / tollere / parkeringsbetjenter i tråder dem finner om tema.

 

Du får passe på og stå på selv da i det minste, særlig når du mener 95% av et yrke er så udugelige.

  • Liker 3
Lenke til kommentar

Ser ut som vi har nok en kar som har vært på feil side av loven, de er som regel lette å kjenne igjen ved at dem hater hardt over politi / vektere / tollere / parkeringsbetjenter i tråder dem finner om tema.

 

Du får passe på og stå på selv da i det minste, særlig når du mener 95% av et yrke er så udugelige.

 

Gratulerer, du greide å fremstille meg som en superkriminell faen her, som hater alt av statlige ansatte. Jeg må desverre skuffe deg, du kunne ikke tatt mer feil av meg. Er det slik du fremstiller alle andre også som sier sin mening om vektere? - typisk, men det er jo litt slik det fungerer. "Han der liker vist ikke vektere, han er nok på feil side av loven og hater tollere og Politiet også....

 

Til mitt eget forsvar har ingen ting i mot Politiet, tollere, parkeringsvakter.... eller vektere som arbeider profesjonelt uten å bedrive maktmissbruk, så der tok du feil mister. Jeg har heller aldri vert i kontakt med politiet på noen som helt måte. Eneste jeg har noe i mot, er mye av maktmissbruket som mange vektere driver med.

 

Desverre finnes det en god del saker, der vektere trer inn i en situasjon som om de selv er utdannet politi. Situasjoner hvor de ofte gjør feil, og utdøver maktmissbruk.

Endret av Skipstrixxy
Lenke til kommentar

Kunne ikke brydd meg mindre om hvilken side av loven du er på eller hva du har eller har ikke gjort, eneste jeg gjorde var å vurdere deg utifra ditt innlegg og hvordan du vuderte et helt yrke, altså uten grunnlag og på en stereotypisk måte.

 

Kan godt kalle begge innlegene for mangel på seriøsitet og idiotiske , for det er dem;)

 

Å Heldigivs finnes det et fåtall slike saker der vektere utdøver maktmissbruk langt over sin mulighet, man leser et par saker i ny og ne, men i forhold til alt det "godkjente" som blir forgjort så er det en liten dråpe i havet, og avik finner man i alle yrker.

  • Liker 1
Lenke til kommentar

 

 

Ser ut som vi har nok en kar som har vært på feil side av loven, de er som regel lette å kjenne igjen ved at dem hater hardt over politi / vektere / tollere / parkeringsbetjenter i tråder dem finner om tema.

 

Du får passe på og stå på selv da i det minste, særlig når du mener 95% av et yrke er så udugelige.

Gratulerer, du greide å fremstille meg som en superkriminell faen her, som hater alt av statlige ansatte. Jeg må desverre skuffe deg, du kunne ikke tatt mer feil av meg. Er det slik du fremstiller alle andre også som sier sin mening om vektere? - typisk, men det er jo litt slik det fungerer. "Han der liker vist ikke vektere, han er nok på feil side av loven og hater tollere og Politiet også....

 

Til mitt eget forsvar har ingen ting i mot Politiet, tollere, parkeringsvakter.... eller vektere som arbeider profesjonelt uten å bedrive maktmissbruk, så der tok du feil mister. Jeg har heller aldri vert i kontakt med politiet på noen som helt måte. Eneste jeg har noe i mot, er mye av maktmissbruket som mange vektere driver med.

 

Desverre finnes det en god del saker, der vektere trer inn i en situasjon som om de selv er utdannet politi. Situasjoner hvor de ofte gjør feil, og utdøver maktmissbruk.

Lyst til å fortelle litt om hvilke situasjoner du har vært utfor slike vektere? Kunne vært interessant å høre om :)

 

Eller er du en slik en som dømmer folk utifra hva du hører andre sier?

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...