Gå til innhold

Pebble og Pebble Steel - diskusjon og apper


Anbefalte innlegg

Første tips er å få oppdatert klokken til siste version, og deretter sette opp appen.

 

Når du får en sms eller noen skriver til deg på facebook og du leser det på klokken, så kan du trykke på den mitterste knappen på høyresiden for å svare.

 

Da får du noen forskjellige ord du kan svare med som du setter opp i appen på telefonen.

Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse

Første tips er å få oppdatert klokken til siste version, og deretter sette opp appen.

 

Når du får en sms eller noen skriver til deg på facebook og du leser det på klokken, så kan du trykke på den mitterste knappen på høyresiden for å svare.

 

Da får du noen forskjellige ord du kan svare med som du setter opp i appen på telefonen.

Har møtt på et lite mysterium, i pebble appen er det plass til 5 slike templates, mens når jeg mottar beskjeder får jeg valget om 12 til!? attpåtil er en del av de på norsk, men jeg kan ikke fatte og begripe hvor i all verden den henter disse fra... har letet og letet men ikke kommet noe lenger, er du kjent med dette fenomenet ? eventuelt noen andre her inne ?

 

Hvordan opplever du batteritiden forresten ? Tok den av laderen idag tidlig og nå viser den "3,5" striper cirka 14 timer senere

Lenke til kommentar

Nei det har jeg ikke vært borti. Har bare de 5 som man kan sette opp i appen.

 

Batteritiden er veldig bra for min del. Ikke tenk for mye på den batterimåleren, da den ikke er helt nøyaktig.

 

Æsj, Håpet på at du kanskje kunne løse det mysteriet for meg, får håpe jeg finner ut av det, for de hadde vært gull verdt å få redigert.

 

Ok da tar jeg den måleren med en klype salt og får gjort meg en måling selv for å få en omtrentlig batteritid

Lenke til kommentar

Vurderer å gå til anskaffelse av denne... Ufattelig pen! Kjøpte en Sony Smartwatch 2, men jeg synes den var treg og byggekvaliteten var så som så, så jeg returnerte den. Er denne verdt ~800 kr mer?

 

Fungerer det forresten å bytte sang i Spotify med denne klokken?

Hei!

 

Jeg hadde en periode i fjor jeg brukte Sony Z2 med SmartWatch 2 og var kjempe fornøyd med klokken.

Men så tok abstinensene over å iPhone 6 pluss ente opp i lommen, og da ble jo SW2 ubrukelig.

Jeg har savnet en smartklokke på armen, og har nå kjøpt meg en pent brukt BlackSteel med eske og kvitering for 800kr.

 

Hvordan har din overgang fra SW2 til Pebble Steel vært? =)

Endret av Moss_Mobilverksted
Lenke til kommentar
  • 4 uker senere...
  • 6 måneder senere...

Fikk slik screen tearing på min replacement pebble også etter 10 måneders bruk.

Pebble steel nr. 3 på tur i til meg i posten, kostnadsfritt.

Kunderservice kan de.

Så screen tearing er en legit feil med klokken? Frøkna sin vanlig pebble får det konstant, men det forsvinner for en stund når hun skifter face for også returnere til den hun brukte. Jeg antok det nesten var et problem med selve timefacen.

Lenke til kommentar

Har ikke gjort noe for å få den,og tror jeg bare venter til den kommer offesielt..

Har dog et annet spørsmål. Virker som jeg ikke lengre får varsler fra FB Messenger. Er det bare meg eller? Har vært sånn i flere dager og jeg finner ikke ut av det. Mistenker at det gjelder flere apps også.

Mail,sms,anrop er ok.

Lenke til kommentar

La inn firmware 3.x på min Pebble Steel i morges, å må virkelig si at det er ikke noe å vente med.

- Timeline ser veldig bra ut,

- mange flere instillinger, som f.eks lysstyrke, filter for notifikasjoner og ved å holde inne tilbakeknappen slår man på "quiet time" om man ikke ønsker risting på en stund.

- Musikkappen virker bedre og ser bedre ut.

- Notifikasjoner ser bedre ut, og fungerer bedre da Android Wear appen hjelper til

- Tilsynelatende uendelig med apps\watchfaces og ikke 8 som før (er sikkert en begrensning, men det er mye mer enn 8)

 

 

Ikke opplevd en eneste bug enda. Klokken er blitt mye smartere.

Lenke til kommentar

Var selv skeptisk til timeline, men 3.X var faktisk skikkelig lekkert, notification er virkelig mye mer finpolert nå.

 

Men jeg får ikke koblet til Pebble til Androidwear, den prøver å koble seg til men blir disconnected hele tiden, men jeg får alle Android notifications på klokken uansett.

Endret av Bendorama
Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...