Gå til innhold

Pebble og Pebble Steel - diskusjon og apper


Anbefalte innlegg

Venter utålmodig på at jeg skal få beskjed om at min Pebble Steel er på vei, og lurer på om det er noen andre her som har en på vei.

Og så kan det være greit å ha et sted å diskutere og dele erfaringer med apper og tips om watchfaces.

 

Bestilte en matt svart 7. januar, og det siste jeg har lest er at de som har bestilt 6. januar hatt begynt å få sporingsinfo. Gleder meg!

 

Amobil sin artikkel om Steel

http://www.amobil.no/artikler/pebble-lanserer-smartklokke-i-stal/155732

 

Pebble sin side

https://getpebble.com/

Endret av MrMastodon
Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse

Er ikke enig i at den er dyr. Den er ikke billig, men det er en smartklokke som ikke prøver å være mer enn bare det. Den er vanntett og med sterkt glass. Den har enkle funksjoner som virker, og er ikke en "mikrosmarttelefon" som de fleste konkurrentene er. Og den vil ta seg bra ut til både dongeri og dress. Den kommer på under 2k. Sist jeg kjøpte en helt standard seiko kostet den 1200 (for en 10 år siden). Denne er litt penere og er litt mer avansert. Da synes jeg ikke 1950 (ca) er spesielt dyrt.

Lenke til kommentar
  • 2 uker senere...

 

 

Da var endelig 1500 trukket fra kontoen! Bestilte også 11.01

Nice!

 

Står det fortsatt Processing på statusen din? Må skjekke kontoen min nå :p

edit: ingenting enda, men kommer nok snart.

Står end det ja, men backordered er borte og jeg kan ikke endre betalings metode, så får nok en mail i løp av morgendagen om sporing :-)

Får krysse fingrene på det trekkes fra deg også snart, bare husk å ha nok penger på den aktuelle kontoen, vist ikke ryker du kjapt ut av køen har jeg lest.

Lenke til kommentar

 

Jeg fikk min på. Mandag :-) den ble sendt fra Hong Kong lørdag kveld og ble levert mandag morgen.:-) :-)

 

Fornøyd med kjøpet?

 

 

Jeg er kjempefornøyd med den.. ladet den fult opp på mandag og har nå 70% batteri igjen.. det eneste jeg ikke har fått til å virke er "notification" lyset.. men tror ikke det er støttet i nyeste versjon av programvaren på Android plattformen enda..

Lenke til kommentar

Pengene ble reservert torsdag, trukket fredag og mail kom på lørdag. Mandag ble den forsøkt levert kl 2220, så det gikk kjapt når den først ble sendt. Dessverre var jeg på reise med jobben, og fruen sover på det tidspunktet, så jeg får min levert på jobben i morgen mellom 11 og 16. Kommer den tidlig, blir det lite jobbing på en fredag gitt :-D

Gleder meg som en hund!

Lenke til kommentar

Må si jeg har holdt roen ganske lenge å ikke tenkt for mye på den der klokken, men jeg kjenner det plager meg litt at pengene blir trukket den 12.03 men jeg enda ikke har fått noe videre mail og at ordren enda står som: processing

Trodde det ble litt fortgang når først penge ble trukket, niks!

Lenke til kommentar

Det tok to dager før jeg hørte noe, du har nok mailen senest i løpet av natten tipper jeg. Har endelig fått min, og den er VIRKELIG verd å vente på etter min mening. Den kommer med skinnreimen montert, men det var ikke noe stress å skifte. Alt man trenger er et flatt mikroskrujern og en syl eller saks. Så lærte jeg det jeg trengte her.

Har foreløpig installert noen watchfaces og navigasjonsapp som gir meg google maps navigasjonsinstruksjoner på klokken. Tips til andre kule apper mottas med takk :)

Lenke til kommentar

Det tok to dager før jeg hørte noe, du har nok mailen senest i løpet av natten tipper jeg. Har endelig fått min, og den er VIRKELIG verd å vente på etter min mening. Den kommer med skinnreimen montert, men det var ikke noe stress å skifte. Alt man trenger er et flatt mikroskrujern og en syl eller saks. Så lærte jeg det jeg trengte her.

Har foreløpig installert noen watchfaces og navigasjonsapp som gir meg google maps navigasjonsinstruksjoner på klokken. Tips til andre kule apper mottas med takk :)

Skinnreima montert? For noen håpløse nolduser..

Sleep as Android er jo et must, en av de store grunnen for jeg i det hele tatt kjøper den, både dårlig registrering og ikke veldig bekvem med å ha mobilen liggende å koke under puta om natten.

 

EDIT: Der kom endelig den der "your pebble is shipped" yey!

Endret av Bendorama
Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...