Gå til innhold

Leseranmeldelse: Banished


Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

Foreløpig savner jeg ikke noe langsiktig mål å se frem til, har nok med å overleve.

Kommer i alle fall til å fortsette å spille en stund fremover. Må jo teste et fjell kart eller to også.

Ellers er det en fin anmeldelse, har ikke noe å utsette på det du har skrevet. Det er jo din mening om spillet man leser om. :)

  • Liker 2
Lenke til kommentar

Foreløpig savner jeg ikke noe langsiktig mål å se frem til, har nok med å overleve.

Kommer i alle fall til å fortsette å spille en stund fremover. Må jo teste et fjell kart eller to også.

Ellers er det en fin anmeldelse, har ikke noe å utsette på det du har skrevet. Det er jo din mening om spillet man leser om. :)

 

En annen ting jeg liker er at alt av bygninger er tilgjengelig fra starten av, det er ikke noe du må låse opp. I andre spill blir det brukt som noe å se fram til.

 

Hva ville du ha hatt med som mål hvis du skulle velge?

Lenke til kommentar

 

Foreløpig savner jeg ikke noe langsiktig mål å se frem til, har nok med å overleve.

Kommer i alle fall til å fortsette å spille en stund fremover. Må jo teste et fjell kart eller to også.

Ellers er det en fin anmeldelse, har ikke noe å utsette på det du har skrevet. Det er jo din mening om spillet man leser om. :)

En annen ting jeg liker er at alt av bygninger er tilgjengelig fra starten av, det er ikke noe du må låse opp. I andre spill blir det brukt som noe å se fram til.

 

Hva ville du ha hatt med som mål hvis du skulle velge?

 

 

Ja, dette at det ikke er noen begrensninger for hva man kan bygge ifra start gjør jo at vanskelighetsgraden stiger og det liker jeg!

 

Og syntes strengt tatt det var litt befriende og ikke ha noen faste mål jeg også, blir jo som continuous game i Anno. Achievementsene her er mål nok :)

Lenke til kommentar
  • 3 uker senere...

God anmeldelse og jeg må si meg enig i at dette spillet var en liten befrielse med tanke på hvor simpelt, men komplisert det er.

 

Jeg skulle ønske det gikk an å stake ut en retning for landsbyen sin. I en situasjon hvor man havner i et område med mye fjell skulle det vært mulig å spesialisert seg litt mot gruvedrift. Alle byene ender ofte opp veldig like da det er en del "riktige" ting å gjøre for at byen skal klare seg best mulig.

  • Liker 1
Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...