Gå til innhold

Nytt tastatur. CM Storm quickfire tk Brown


Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

Har samme tastatur, bare med grønne switches, og det er helt utmerket. Har ingenting å klage på.

Det blir nok kanskje litt uvant i begynnelsen da du må huske å trykke "NUMLK" for å skifte mellom 1,2,3 osv med home, delete, pgup osv..

 

Eller anbefaler jeg deg å kjøpe det.

 

Men du burde kanskje se litt på youtube om forskjellige switcher. Det tastaturet du linker har jo Brune switches.

Lenke til kommentar

Hei! Har en sidewinder x4 som beynner å bli sliten og lei. Har tenkt å kjøpe et nytt et, og velger nok et mechanical keyboard.

Har sett litt på denne her:

https://www.komplett.no/cm-storm-quickfire-tk-keyboard-brown/768800

 

Den er også på salg så lurte på om dette er et godt kjøp? :hmm: Og om noen har noen erfaringer med dette tastaturet.

Takk på forhånd :)

 

Jeg har CM Storm QuickFire TK Keyboard Brown og er fornøyd. Det eneste som er verdt å tenke på er at du ikke kan ha piltaster og numpad samtidig. Numlk-tasten velger mellom de. Cherry brown tastene egner godt til både spill og skriving, de bråker ikke fullt så mye som Cherry Blue som jeg også har prøvd.

Endret av Rasjonellt
Lenke til kommentar

Jeg har også CM Storm QuickFire TK Brown. Det er et meget godt tastatur. Selv bruker jeg numpad'en lite, men piltaster og page up/down osv. bruker jeg mye. Piltastene vil lyse når numlock er av, så hvis du ikke liker det må du finne et annet tastatur. Jeg synes ellers tastaturet bråker relativt mye, men det kommer du ikke unna hvis du vil ha mekanisk tastatur.

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...