Gå til innhold

Note 3 eller S5 eller S6


wha96

Anbefalte innlegg

Hei,

 

Jeg har nå en ganske hærpa S2, og vurderer å oppgradere til en nyere telefon. Det som plager meg litt er at jeg føler at S5 ikke var den beste, og at note blir for stor. Så jeg lurer på om jeg bør vente med kjøp til S6 med tanke på bedre specs og design, eller er det ikke verdt det å vente så lenge?

 

Jeg har ikke penger nok til å kjøpe ny tlf hvert år, så hadde vert greit med noen tips. :)

Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse

Du "har" S2.

Selv å kjøpe en S4/S4 active er jo en stor oppgradering av telefon for din del ,

som du vil kunne ha i 24 mnd eller lengre uten problemer.

For ikke snakke om å gå fra S2 -> S5.

 

At xperia s2 såvidt tar innersvingen på s5 er vel ikke poenget her da begge er en stor oppgradering fra det du har nå.

 

Du har klart deg med en s2 forbi både s3 og s4. Da kan du vel klare deg med en dagens flaggskip modell i et par år fra nå eller ?

Lenke til kommentar

Takk for svar! :)

 

Ja, føler jeg bare må kjøpe nå. Telefonen jeg kjøper kommer jo sikkert til å holde i 2+ år.

 

Jeg vurderer sterkt en Note 3, pga pennen,jeg har veldig store hender så tenker nå at kanskje det er like greit med en stor en. Jeg har ikke så mye erfaring med andre merker, men er åpen for det, men ikke Apple.

Lenke til kommentar

Vær obs på at mange av de nyeste Samsungmodellene mangler FM-radio, Sonymodellene har FM.

Kan ellers anbefale Note 2 (finnes med og uten FM); grei pris, bra batterikapasitet, og pennen fungerer fint.

Vær obs på at Note-modellene ikke passer å ha i bukselommen når du sitter (turbukser og andre bukser med store lommer går greit.. ).

Endret av Doffen jr.
Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...