Gå til innhold
Trenger du tips og råd? Still spørsmål anonymt her ×

Bestevenn ignorer meg :/


Anbefalte innlegg

*snip*

 

Det er jo selvfølgelig alltid trist å vokse fra hverandre, men noen ganger er det bare sånn det er :(

Du får nok mange nye venner, som vil avtale masse med deg, og ta initiativet :) det er ikke mange som er villige til å gi så mye for et vennskap som du, og det er en flott egenskap!

Høres dessverre litt ut som hun har mistet litt av interessen, men jeg kjenner henne ikke så jeg skal ikke si noe sikkert!

Lykke til videre :D

 

 

 

## unødvendig mye quoting fjernet av ilpostino ##

Endret av ilpostino
Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse

Det er jo selvfølgelig alltid trist å vokse fra hverandre, men noen ganger er det bare sånn det er :(

Du får nok mange nye venner, som vil avtale masse med deg, og ta initiativet :) det er ikke mange som er villige til å gi så mye for et vennskap som du, og det er en flott egenskap!

Høres dessverre litt ut som hun har mistet litt av interessen, men jeg kjenner henne ikke så jeg skal ikke si noe sikkert!

Lykke til videre :D

Trist å lese dette :/

 

 

## unødvendig mye quoting fjernet av ilpostino ##

Endret av ilpostino
Lenke til kommentar

Ta det med ro. Noen ganger kan det være greit å ta en liten pause fra hverandre, og være litt for seg selv. Er dere gode venner så finner dere alltid tilbake til hverandre uansett.

 

Hender jeg også selv er vanskelig å få tak i, og trenger litt tid for meg selv, da enkelte mennesker kan være intense og slitsomme å være rundt hele tida. Selv gode venner.

 

Ikke overtenke alt :)

Lenke til kommentar

Hei.

 

Ts her.

 

Jeg har fått snakket med henne. Hun trengte litt tid for seg selv. Ikke pga av meg, men hun var veldig sliten. Hun lovet også si det sånn det er neste gang.

 

Jeg er jo fortsatt litt redd for at det faktisk var noe annet, men jeg tror ikke det. Tror det beste er at jeg slutter å analysere alt mulig. Har jo snakket med ei vennine om dette, og hun synes ikke det var rart at jeg følte veldig på dette. Som hun sa så er jo det beste å si i fra. Ikke ignorere.

 

Det er det som er så dumt når man er så nærme noen, og man ikke vil miste de. Det er så lett og overanalysere og overtenke. Jeg prøver å slo meg til ro med at det er en grunn til at hun er min bestevenn. Det er en grunn til at hun har valgt å være min venn.

:)



Anonymous poster hash: eb98a...bb7
  • Liker 1
Lenke til kommentar

Jeg håper hun holder avtaler. Det er ikke farlig å si i fra hvis hun ombestemmer seg, og heller vil gjøre noe annet med andre, jeg blir ikke sur. Håper også hun ikke tar ting for gitt. Litt sånn "Nei, det er ikke så farlig å ikke si ifra, hun bryr seg ikke om det hun. Nå er det så seint uansett selv om jeg skulle sendt melding for 2 timer siden så kan jeg sende melding nå å si i fra at det ikke går". Hvis dere skjønner :p

 

Hun er jo en utrolig god venn, er derfor slike ting gjør vondt.

 

Nå går det fint. Så får håpe ting holder seg slik det skal være i en vennskap. Det skal være gjensidig respekt, og man skal jo gjøre det som er best for begge parter. :)



Anonymous poster hash: eb98a...bb7
  • Liker 1
Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...