Gå til innhold

Kjøp av mobil i dag eller vente til uka?


Arne_F

Anbefalte innlegg

Hei, kjære forumtroll!

Jeg må bytte ut mobilen min ganske fort i forbindelse med ny jobb, og er litt usikker på hva jeg skal gjøre. Nye mobiler lanseres neste uke, men de mobilene jeg ser på koster ikke all verden i Netcom sin nettbutikk.

Mobilene jeg vurderer er Xperia Z og LG G2. Telefonene er lavt priset, siden de er på tilbud, og abonnementet passer meg veldig godt. Jeg har lyst til å kline til, men jeg vet ikke helt hva som kommer til uka. Siden jeg ser på telefoner i dette prissjiktet - er det virkelig noe poeng for meg å vente på det som kommer? I verste fall går jeg glipp av tilbudet på Xperia Z og må betale fullpris, om ingen av de nye telefonene på mitt prisnivå er interessante.

Hva ville dere ha gjort?

Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse

Var akkurat i samme situasjon og sto lenge på Elkjøp og klådde på LG G2. kom så plutselig over galaxy S 4G+ og gikk for den i stedet. Var ikke helt overbevist over plassering av på- og av-knapp. Dernest har jeg hatt dårlig erfaring med LG's oppfølging ift oppdateringer.

 

Samsungs TW er jo så som så, men easy fix. Men hadde lett gått for g2 kontra Sony'n. Brodern har z1 og den sliter med blitzlekkasje til kameraet.

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...