Gå til innhold

Spotify har fått en helt ny knapp


Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

Bare jeg som irriterer meg over hvor langt jeg må lese før jeg kommer til "nyheten"?

 

Spotify har en ny ting. De har lagt til en knapp. Ikke bare hvilken som helst knapp. En veldig etterlengtet knapp. Scroll videre for å finne ut hva som er så spesielt med denne knappen. Du vil ikke tro hva slags knapp folk har ventet på.... repeat knapp.

 

Føkk off, og skriv info i undertittel, om ikke overskrift. Faen heller, jeg kan strekke meg så langt som å putte det i første paragraf isteden for bullshit teasers. Jeg har gitt opp kampen om informative overskrifter, men det får da være måte på å snu journalismen på hodet. Hva teaser dere meg for, jeg har allerede klikket med inn på artikkelen. Dere har klart å få meg inn, slutt å lek hard to get.

 

/rant

  • Liker 3
Lenke til kommentar

 

Jeg klarer ikke å tenke ut noen annen logisk forklaring på denne funksjonens fravær enn krav fra platebransjen.

Noen andre som har bedre forslag?

Skaperne av Spotify tilhører ikke den gruppen mennesker som hører i hjel sanger, og foretrekker faktisk å høre på hele spillelister.

Alvorlig talt, hvorfor i alle dager er dette en funksjon i det hele tatt? Gangnam Style ble ikke akkurat bedre etter å ha hørt den femti ganger, og det samme gjelder all annen musikk.

 

Alle har kanskje ikke akkurat de samme preferansene som du har?

Lenke til kommentar

Bare jeg som irriterer meg over hvor langt jeg må lese før jeg kommer til "nyheten"?

 

Spotify har en ny ting. De har lagt til en knapp. Ikke bare hvilken som helst knapp. En veldig etterlengtet knapp. Scroll videre for å finne ut hva som er så spesielt med denne knappen. Du vil ikke tro hva slags knapp folk har ventet på.... repeat knapp.

 

Føkk off, og skriv info i undertittel, om ikke overskrift. Faen heller, jeg kan strekke meg så langt som å putte det i første paragraf isteden for bullshit teasers. Jeg har gitt opp kampen om informative overskrifter, men det får da være måte på å snu journalismen på hodet. Hva teaser dere meg for, jeg har allerede klikket med inn på artikkelen. Dere har klart å få meg inn, slutt å lek hard to get.

 

/rant

 

Hei, Jaybug!

 

Du tar opp et veldig godt poeng, og jeg skal ta det med i framtidige artikler. Vi prøver å skrive nyhetsartikler i den klassiske "omvendt pyramide"-stilen, hvor det viktigste kommer først, og jeg er enig i at det ikke helt ble fulgt denne gangen. Av og til er vi nok litt for glade i å ville forklare ting i introduksjonen, selv om det ikke alltid passer like godt.

 

Gjerne fortsett å gi tilbakmeldinger, så skal du nok se at vi lærer etter hvert! :)

 

- Niklas

  • Liker 1
Lenke til kommentar
×
×
  • Opprett ny...