Gå til innhold

Gjør mer ut av lister!


Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

Hvorfor ikke gjøre noe mer ut av listene?

feks:

"Årets mest populære"

Antall ganger sett

osv...

 

 

Falt mest i pris % og kr

Høyest pris

Minst populær

 

 

Hei,

takk for engasjementet og et godt spørsmål Grunnen til at det ikke er gjort mer med lister enda er rett og slett fordi det er så mye annet som står over på Todo-listen vår.

 

Kan betrygge deg med at bedre listefunksjonalitet og brukerfunksjoner generelt er noe som absolutt står på listen vår over ting vi vil forbedre. Det er stort fokus på Prisguide for tiden, vi får flere ressurser og du vil i løpet av året se merkbare forbedringer litt etter litt.

 

:)

Lenke til kommentar

Hm. Hvis jeg skal ønske meg noe mer, så er det først og fremst en litt enklere løsning for sammenligning av priser mellom flere leverandører.

 

F.eks. en slags matrisevisning, hvor du har produktnavnene i en kolonne til venstre, og så prisene fra hver leverandør i hver sin kolonne bortover.

 

Har nettopp bestilt deler til ny PC, og det var litt prakk å skrape det ned til et par leverandører som til sammen kunne levere alt og som samtidig ble relativt rimelig.

Lenke til kommentar

Hm. Hvis jeg skal ønske meg noe mer, så er det først og fremst en litt enklere løsning for sammenligning av priser mellom flere leverandører.

 

F.eks. en slags matrisevisning, hvor du har produktnavnene i en kolonne til venstre, og så prisene fra hver leverandør i hver sin kolonne bortover.

 

Har nettopp bestilt deler til ny PC, og det var litt prakk å skrape det ned til et par leverandører som til sammen kunne levere alt og som samtidig ble relativt rimelig.

 

Veldig god ide! Noterer meg dette, takk for innspill :)

Lenke til kommentar
×
×
  • Opprett ny...