Gå til innhold

Hvem covra Battleship Chains av The Georgia Satellites?


mrs.robinson

Anbefalte innlegg

Hvem britisk band gjorde en cover av battleship chains?

Klarer ikke for mitt bare liv å huske navnet på bandet, det er en type puddelrock/glamrock/ eller typ AC/DC inspirert, det er alt jeg husker.

 

Klarer ikke komme på noen av de andre låtene dette bandet gjorde, men jeg vet jeg har hatt en CD plate med denne gruppen. Idag hørte jeg Battleship Chains og har nå brukt all hjernekapasitet på å huske navnet på bandet som gjorde en cover av låten......uten å lykkes - hva sier det om min mentale kapasitet?

 

Kan noen hjelpe meg?

Endret av mrs.robinson
Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse

Takk for forsøket men det var nok ikke dem jeg tenkte på.

Har googlet, sjekket tuben og sett etter torrenter som kan hjelpe men jeg kommer altså ikke på hvem band det var.

 

Ikke finner jeg de på spotify heller.

 

Jeg husker at hele albumet var litt i samme stilen som låten Battleship Chains.

Altså gitarbasert rock i kjent 80 talls stil. Mange av låtene hadde litt av soundet til AC/DC.

 

Mener å huske at bandnavnet var på et par stavelser og startet med The...............

Endret av mrs.robinson
Lenke til kommentar

Har fortsatt ikke funnet ut hvem som gjorde coverlåt av Battleship Chains.

 

 

 

Har søkt og leita etter britiske band som har gjort cover så nå er jeg ikke like sikker på at det bandet jeg leter navnet på faktisk er britiske, Kanskje er det et australsk, Canadisk, tysk eller kanskje et amerikansk band som har gjort cover?

 

Om dere har noen ideer må dere gjerne legge inn et svar.

Lenke til kommentar

Nei er nok ikke den heller se, har sjekket ut dusinvis av videoer på tuben, har googlet og forsøkt alle triksa uten å komme i mål - nå er det tett før jeg setter meg i bilen og kjører 400 km for å rote i pappesker med gamle CD plater. Hater virkelig å ikke komme på slike ting, og kan sikkert like godt bare sjekke gamle CD'er for jeg kommer helt sikkert ikke til å finne svaret på nettet.

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...